خبرهای داغ:
مسئول کمیته خادمین شهدا استان قزوین

هر کوچه، یک شهید/هر محله، یک حسینیه

حاتمی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: کمیته خادمین شهدای استان قزوین با هدف انتقال فرهنگ عاشورایی شهدا در آستانه چهلمین سالگرد‌ هشت سال دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان و حماسه‌سازان انقلاب اسلامی ایران اقدام به برپایی یادواره‌ای با عنوان هر کوچه یک شهید یک حسینیه کردند.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

حاتمی، رئیس کمیته خادمین شهدا استان قزوین به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت:
کمیته خادمین شهدای استان قزوین با هدف انتقال فرهنگ عاشورایی شهدا درآستانه چهلمین سالگرد‌ هشت سال دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان و حماسه‌سازان انقلاب اسلامی ایران اقدام به برپایی یادواره‌ای با عنوان هرکوچه یک شهید یک حسینیه کردند.

وی افزود:این کمیته همچنین درتمامی نواحی هفتگانه بسیج برنامه‌های متنوعی مانند: نشر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی(در فضای مجازی)، آبروی محله، غبار‌روبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و رزمندگان، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ارزش جهاد و شهادت را برگزار خواهد کرد.

مسئول کمیته خادمین شهدا استان قزوین‌ با اشاره به اینکه "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست" بیان کرد: شهدا و جانبازانی که برای حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی از جان و مالشان گذشتن، مکتب و چراغ راهی برای نسل جوان جامعه که با روحیه خودباوری غیرت و رشادت درراه رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند، هستند.

حاتمی در پایان ضمن اشاره به تقارن سال ۹۹ با چهلمین سالگرد دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: از برکات دوران دفاع مقدس، اتحاد وهمدلی ملت ایران در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال و اعتماد به وعده صادق الهی است. با قدرت ایمان و اراده می‌توان از گذرگاه‌های سخت عبور و با ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز او را وادار به هزیمت وعقب‌‌نشینی کرد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها