خبرهای داغ:
امام جمعه آبگرم

انتشار پیام وصیت شهدا، یکی از راه های حفظ ارزش های اسلامی است

حجت الاسلام صالحی یکی از بهترین راه های نشر ارزش های دفاع مقدس را تدوین تذکره شهداء و تعلیم وصیت ها و تفهیم پیام ها و انتظارات شهداء به نسل حاضر می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه شهرستان آوج و تعدادی از بسیجیان و کارکنان ادارات دولتی با امام جمعه شهر آبگرم دیدار کردند.

حجت الاسلام صالحی در این دیدار ضمن گرامیداشت این هفته با برشمردن مهم ترین راههای حفظ ونشر ارزش های دفاع مقدس افزود: حفظ حالات معنوی دفاع مقدس اولین و مهم ترین راه حفظ ارزش های این دوران می باشد.

وی با اشاره به حفظ هویت ملی و مذهبی یاد آور شد: ما با تأسی از سفیران عاشورا که حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) می باشند، باید هویت خود را در راستای بازشناسی ارزشهای دفاع مقدس و حفظ روحیه جهادگری و شهادت طلبی حفظ کنیم.

صالحی یکی از بهترین راه های نشر ارزش های دفاع مقدس را تدوین تذکره شهداء و تعلیم وصیت ها و تفهیم پیام ها و انتظارات شهداء به نسل حاضر می باشد.

وی به نقش دستاوردهای دفاع مقدس در تثبیت هویت ملی اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های ملی، باز شناسی هویت ملی و اقتدار کشور را در دنیا ثابت کرده است.

خطیب جمعه شهر آبگرم در پایان گفت:تفکر بسیجی که تبلور اندیشه امام خمینی (ره)بوده است ،در دوران دفاع مقدس نماد عینی تلازم دین با ملیت بود.
5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها