ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان

فرماندار دلفان گفت: بزرگداشت دفاع مقدس، ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده اند و باید این فرهنگ و ارزش‌ها همچون نهضت عاشورای امام حسین (ع) فراگیر شده و به صورت نهادینه به نسل‌های بعدی و جوانان منتقل شود.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۱۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان دلفان با حضور فرماندار ، امام جمعه ،فرماندهی سپاه ناحیه دلفان، مدیران شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دلفان برگزار شد.
 

حشمت بهمنی فرماندار شهرستان دلفان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از درخشان‌ترین دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایام دفاع مقدس است و مهمترین سند افتخار آمیز ملت ماست.

 وی افزود: بزرگداشت دفاع مقدس، ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده اند و باید این فرهنگ و ارزش‌ها همچون نهضت عاشورای امام حسین (ع) فراگیر شده و به صورت نهادینه به نسل‌های بعدی و جوانان منتقل شود.

 حجت الاسلام ولمسلمین جمیاری امام جمعه‌ شهرستان نیز بیان کرد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران از چند جهت با غزوات صدر اسلام تفاوت داشت و اولین مسئله زمان طولانی جنگ بود که در تاریخ بی‌سابقه بوده و نابرابری میان طرفین نیز از دیگر امتیازات دفاع مقدس بود که تمام جهان کفر در برابر ایران اسلامی ایستاد.

 سرهنگ علی دالوند فرمانده  سپاه ناحیه دلفان نیز خاطرنشان کرد: همه مردم و اقشار جامعه در پیروزی دفاع مقدس نقش داشتند؛ با اینکه دشمن ما در جنگ تحمیلی تا بن دندان مسلح بود و همه کشور‌ها از آن حمایت می‌کردند، اما ما نیروی مردمی داشتیم و با حضور منسجم این نیرو‌های مردمی توانستیم در جنگ پیروز شویم.

 وی بیان داشت: در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به طور ویژه به شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت، شهدای امنیت پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات