توافق برای واگذاری بخشی از حریم قلعه فلک الافلاک در موعد مقرر

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: عمده تلاش‌ها در حال انجام بوده که در فرصت زمانی توافق شده با استانداری، بخش‌هایی از پادگان در مرحله نخست منتقل شود.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۱۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حبیب‌اله توکلی امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در خصوص آخرین وضعیت واگذاری پادگان حضرت ابوالفضل(ع) استان، اظهار کرد: این موضوع طی سال‌های مختلف مطرح شده و توافق‌هایی نیز صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این چند سال مبالغی از سوی میراث فرهنگی و استانداری به سپاه استان واگذار شد، ضمن اینکه بخشی از این مبالغ نقدی نبوده و به صورت اوراق پرداخت شده است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه کل مبلغ واگذاری یکجا به سپاه داده نشد، افزود: با توجه به انعقاد تفاهم‌‌نامه و پیش‌بینی زمان جهت تخلیه، بایستی مسؤولان به تعهدات خود عمل کرده و اعتبارات را به موقع واریز می‌کردند.

توکلی بیان داشت: این در حالی است که قیمت‌ها روز به روز در حال افزایش است و نتوانستیم مصالح لازم را در زمان مناسب خریداری کنیم.

وی از توافق‌های جدیدی در زمینه واگذاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خبر و ادامه داد: بخشی از اعتبارات در حال واریز به حساب سپاه است و عمده تلاش‌ها در حال انجام بوده که در فرصت زمانی توافق شده با استانداری، بخش‌هایی از پادگان در مرحله نخست منتقل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات