خبرهای داغ:

معرفی برترین‌های قرآنی استان سمنان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان، برترین‌های قرآنی مشخص شدند.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۸۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس حاجی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۸۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی برگزار شد.
وی افزود: در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم، مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان اول، طاهره وارثی از دامغان دوم و زینب رعیتی از دامغان سوم شدند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز زینب اصغرزاده از شاهرود، زهرا وارثی و فاطمه غریب‌بلوک از دامغان به ترتیب در رتبه‌های نخست تا سوم جای گرفتند.
حاجی عنوان کرد: شیما یزدانی از سمنان، زهرا کرمانی از شاهرود و کوثر تبیانیان نیز نفرات نخست تا سوم رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم بانوان شدند.
وی گفت: فاطمه‌زهرا علیزاده از سمنان نفر نخست رشته حفظ کل خواهران شد و زینب شاطری و نرجس سعدالدین هر دو از سمنان نیز نفرات دوم و سوم رشته حفظ کل خواهران شدند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: در رشته ترتیل خواهران منصوره آقاحسنی از سمنان نفر نخست و سمیه جعفری از شاهرود نفر دوم و فاطمه کرمانی از شاهرود نفر سوم شدند.
حاجی تصریح کرد: فاطمه نائبی‌موحد و مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان موفق به کسب رتبه‌های نخست و دوم رشته قرائت تحقیق خواهران و مطهره کبیریان‌راد نیز نفر سوم این رشته شدند.
وی با اشاره به نفرات برتر بخش برادران در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: سیدمهدی جوادیان از شاهرود نفر نخست رشته حفظ پنج جزء و قربان علیان‌نژادی از دامغان نفر دوم شدند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: قاسم خاکپاش از شاهرود نفر نخست رشته حفظ ۲۰ جزء برادران و محمدتقی سعدالدین از سمنان نفر نخست رشته حفظ کل برادران شدند.
حاجی بیان کرد: معین منصوریان از دامغان، عبدالحمید علیزاده‌مقدم از بسطام و محسن خطیبی از سمنان نفرات نخست تا سوم رشته ترتیل برادران شدند.
وی اضافه کرد: محسن سفیدیان از سمنان نفر نخست رشته قرائت تحقیق برادران و سیدمحمد حسینی‌پور از دامغان و سیدیوسف حسینی از شاهرود نفرات دوم و سوم رشته قرائت تحقیق برادران شدند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه در رشته دعاخوانی برادران و خواهران، کلیه اجرا‌ها ضبط و به مرکز امور قرآنی سازمان ارسال شده است، خاطرنشان کرد: اجرا‌های ارسال شده توسط مرکز امور قرآنی سازمان مورد داوری قرار خواهد گرفت و نفرات برتر متعاقباً اعلام خواهند شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار