در بیانیه کانون بسیج استادان آموزشکده سما اصفهان در محکومیت نشریه فرانسوی مطرح شد؛

مقابله با شیو‌ه‌های رقت بار «آزادی بیان»

کانون بسیج استادان آموزشکده سما اصفهان(خوراسگان) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» تاکید کرد: اکنون وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقّت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان، توسط سفّاکان روزگار صورت می گیرد، مقابله کنند.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۷۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، کانون بسیج استادان آموزشکده سما اصفهان(خوراسگان) با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» تاکید کرد: اکنون وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که با سیاست های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقّت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان، توسط سفّاکان روزگار صورت می گیرد، مقابله کنند.

مقابله با شیو‌ه‌های رقت بار «آزادی بیان»


متن بیانیه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ )سوره مبارکه صف آیه ۸)


اهانت به شخصیت خاتم انبیاء (ص)، در حالی صورت می گیرد که ایشان خود را پیامبر رحمت، آزادی و حریت معرفی کرده و ارمغانش کتاب رحمت و حکمت و عدالت است که خدایش دستور داده فقط کسانی از او کینه ای بر دل نهاده اند که دنبال سیاست های پلید و کفرآمیز خود هستند. اکنون وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که با سیاست های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقّت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان، توسط سفّاکان روزگار صورت می گیرد، مقابله کنند.
برای آزادگان و مسلمانان جهان، آشکار است که این‌گونه حرکات زشت و ناپسند ایادی استکبار هرگر نمی تواند موج اسلام خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی را کم فروغ کرده و سرپوشی بر اقدامات اشغال گرانه رژیم کودک‌کش و سفاک اسراییل و حامیان آنان بگذارد و بدون شک پیام روشن و انسان ساز اسلام عزیز بیش از پیش همچون خورشیدی تابان به گوش جهانیان خواهد رسید.
کانون بسیج استادان آموزشکده سما اصفهان(خوراسگان)، اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدّسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار به مسبّبان این اقدام سخیف و نوکران آنها، یادآور می شود که مسلمانان بویژه استادان آموزشکده در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهند ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.


کانون بسیج استادان آموزشکده سما اصفهان(خوراسگان)


انتهای پیام/

منبع:روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان اصفهان

ارسال نظرات
آخرین اخبار