خبرهای داغ:

پروژه ۱۰۶ واحدی سرخه در انتظار گازرسانی

رئیس اداره گاز شهرستان سرخه نسبت به تزریق گاز در خطوط لوله‌های این واحد‌ها تا هفته آتی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۴۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، عملیات ساخت وساز پروژه ۱۰۶ واحدی مسکن بسیجیان واقع در میدان ۹ دی شهر سرخه در سال ۱۳۹۵ آغاز شده است، باتوجه به اینکه خریداران آن مدت هاست که در انتظار اتمام این پروژه هستند از فروردین سال ۱۳۹۹ زمان تحویل واحد‌های مسکونی این طرح فرارسیده، ولی هنوز موانعی بر سر راه مالکان جهت سکونت است.
پیرو درخواست تعدادی از همشهریان و خریداران ۱۰۶ واحدی مسکن بسیجیان از رئیس اداره گاز سرخه، در خصوص انجام و اتمام لوله کشی و همچنین سیکل اداری گاز کشی پروژه ۱۰۶ واحدی میدان ۹ دی تا در ادامه شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیز بتواند عملیات حفاری و لوله کشی این واحد‌ها را آغاز نماید، با رئیس شرکت گاز شهرستان سرخه در این باره گفتگو کردیم.
محمدرضا کاشی در این باره اظهار داشت: هزینه برآورد شده در این پروژه بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است، که این هزینه صرف مصارفی، چون خرید تجهیزات و عملیات فنی با احتساب هزینه ترمیم مسیر حفاری شده است.
وی تصریح کرد: علت اصلی تاخیر در انجام پروژه عدم صدور مجوز حفاری خصوصاً در خیابان جهاد بوده است، اما با هدف حل این مساله، اداره گاز شهرستان اقدام به عقد قرارداد طرح مسیر حفاری کرده و حتی در خلال انجام پروژه در جهت تسریع در عملیات دو مرتبه طرح مربوط به گازرسانی؛ تعویض و تغییر داده شده است. مسلماً این تغییر طرح، به نوبه خود زمان بر است و تعویق در ادامه کار را به همراه خواهد داشت.
رئیس اداره گاز شهرستان سرخه، با بیان اینکه عوامل دیگری نیز در کاهش سرعت انجام این عملیات دخیل بوده و هستند؛ گفت: وجود مسائلی در سایت مربوط به پروژه ۱۰۶ واحدی میدان ۹ دی، همچون وجود نخاله‌های ساختمانی (کاشی، سرامیک و کفپوش) در تاخیر انجام کار مزید بر علت بودند.
کاشی ابراز داشت: نصب انشعابات گاز نیز بعد از عملیات تزریق گاز در خطوط اصلی با اولویت افراد ساکن در مجموعه انجام خواهد گرفت و مدت زمان تقریبی برای نصب کلیه علمک‌های گاز ۲۰ روز از زمان تزریق گاز در نظر گرفته شده است. همچنین پس از نصب علمک و ارائه مستندات، عملیات اشتراک پذیری و نصب کنتور را نیز آغاز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون در حال تایید تست‌های مرتبط با فشار بوده و با پیش بینی‌های انجام شده امیدواریم تا هفته آتی بتوانیم عملیات تزریق گاز در خطوط اصلی را به انجام رسانیم. /ع

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار