خبرهای داغ:

جهاد و امید آفرینی محور برنامه های بسیج است

حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی جانشین مسئول نمایندگی ولي فقيه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در بازدید از قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) شهرستان سمنان ضمن اشاره به اهمیت بالای کار در بسیج گفت: محور برنامه های بسیج ، جهاد و امید آفرینی است و در این راه امیدو اتکای همگی باید به خداوند باشد.
کد خبر: ۹۲۷۵۸۷۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی جانشین مسئول نمایندگی ولي فقيه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در اولين روز از سفر دو روزه خود به استان سمنان با اعضای قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) ناحیه سمنان دیدار کرد.

جانشین مسئول نمایندگی ولي فقيه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: صبر کلید واژه و رکن اساسی رفتاری بسیج و بسیجیان است و باید همواره مورد توجه چراکه با توجه به شرایط ویژه ای که در سال 98 و 99 به وجود آمده، کلیه برنامه ها و اقدامات ما در کشور تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی افزود: نفس کشیدن در بسیج ، نفس کشیدن در بهشت است .و باید خداوند را شاکر باشیم که این زمینه را برای ما فراهم کرد تا در بسیج خدمت گذار نظام و مردم باشیم.

محمدی شاهرودی اظهار کرد: در بسیج آن چیزی که برای ما مهم است اولیت های تعیین شده در ماموریت هاست و باید در هر مقطع زمانی ببینیم اولویت و ماموریت ما چیست و کجاست، چراکه وظیفه اصلی ما حفظ دستاورد های نظام مقدس انقلاب اسلامی و کشور است.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی در پایان خاطر نشان کرد: ما سه وظیفه اساسی در بسیج داریم که باید به آن اهمیت بدهیم که اولین آنها بیانات خوب گوش دادن به فرامین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است و سپس خوب اطاعت کردن است.

وی سومین مورد را هم استقامت و اطاعت  در این راه و مسیر دانست و افزود: بعضی ها اطاعت می کنند ولی چون مسیر سخت است و پر از پستی و بلندی است در این راه خسته می شوند و از این مسیر بیرون می روند؛ اما بسیج و بسیجیان تا آخر در این راه دشوار مقاوم و استوار ایستاده اند.

گفتني است حجت الاسلام محمدي شاهرودي و هيئت همراه در اولين روز سفر خود به استان سمنان با حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان ديدار کردند و از خانواده مخترع بسيجي شهيد پازوکي و چندين ناحيه مقاومت و حوزه هاي بسيج و محلات اسلامي از جمله سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار بازديد و نظارت به عمل آوردند.

شایان ذکر است هدف از اين سفر دو روزه بررسي عملکرد دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان با رويکرد بسيج و بسيجيان و رصد و بررسي فعاليت حوزه هاي مقاومت سپاه نواحي و شهرستان هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار