خبرهای داغ:

نمايش باطن پليد فرانسه با هتک حرمت از پيامبر

حجت الاسلام و المسلمين سيد محسن حسيني ديباجي گفت: هتک حرمت نشريه "شارلي ابدو" فرانسوي از پيامبر گرامي اسلام نشان از باطن پليد دولت فرانسه است.
کد خبر: ۹۲۷۵۷۵۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

در گفت و گوي اختصاصي با خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد محسن حسيني ديباجي مسئول دفترنمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به آيه هشتم سوره شريفه صف؛  "لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ" گفت: دولت فرانسه هميشه در طول تاريخ از مخالفان اسلام و پيشرفت مسلمانان بوده است و با ورود به هرکشوري اقدام به ايجاد تفرقه و تحقير مردم آن دولت نموده است.

مسئول دفترنمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در حقيقت اينان با اسلام مخالفند و هر از چند گاهي طينت پليد و خبيثانه خود را به نمايش مي گذارند و با بهانه هاي مختلفي همچون آزادي بيان دست به توهين و تحقير ملت ها مي زنند.

حجت الاسلام حسيني ديباجي خاطر نشان کرد؛ خداوند در قرآن کريم فرموده است: آنان که ميخواهند نور خداوند را خاموش کنند؛ بدانند نور خداوند خاموش شدني نيست و اينان که مکر مي کنند، مکرشان توسط خداوند به خودشان بازگرداننده مي شود.

 سيد محسن حسيني ديباجي گفت:با اين اعمال دون مايه کشورهاي استعمارگر همچون فرانسه، دنيا بيشتر متوجه حقانيت اسلام و قرآن و چهره نوراني پيامبر اعظم(ص) خواهد شد.

وي در ادامه اين گفت و گو گفت: ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه و وقیحانه از دولت جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه درخواست داریم تا با به کارگیری تمام ظرفیت حقوقی اقدامات لازم برای تعقیب این حادثه در مجالس بین المللی دنبال کند و هشدار های جدی را به کشور های متبوع و درگیر با این رابطه اعلام نمايد.

مسئول دفترنمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پايان اظهار کرد: امت هوشیار و متحد مسلمان جهان به خصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته، خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود و در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) تا ظهور منجی موعود(عج الله تعالی فرج الشریف) حاضر در تمام رویدادها و صحنه‌هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار