سرگروه حلقه شهید عباس دهقان حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

توهین به پیامبر اکرم (ص)، نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است

سرگروه حلقه صالحین پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه با تاصریح اینکه توهین به پیامبر اکرم (ص)، نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است، خاطرنشان کرد: یقینا نتیجه اقدامات موهن آنان دامنگیرخودشان خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۲۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حلقه صالحین شهید عباس دهقان پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با محوریت محکومیت اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و زندگانی امام سجاد (ع) درمحوطه باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
"مرتضوی" با تاصریح اینکه توهین به پیامبر اکرم (ص)، نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است، خاطرنشان کرد: یقینا نتیجه اقدامات موهن آنان دامنگیرخودشان خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به ایه ۸ صوره صف مبنی بر «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»؛ می‌خواهند نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراها) ى. خود خاموش کنند، در حالى که خداوند کامل کننده نور خویش است، هرچند کافران ناخشنود باشند,,اذعان داشت:اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم (صلی الله علیه وآله) و قرآن کریم به دست کوردلان و جاهلان شیطان صفتی رخ می‌دهد که به فرمود: ه قرآن کریم «صم بکم عمی فهم لا یعقلون» هستند، همان تروریست‌هایی که از حمایت آمریکا، اروپا و کشور‌های مزدور آن منطقه برخوردار هستند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مده الظله درباره این موضوع مبنی براینکه "گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریّه‌ی فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ی نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ی مسلمانان را آشکار ساخت. "خاطرنشان کرد: بهانه‌ی آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.
سرگروه حلقه صالحین شهید عباس دهقان در ادامه با بیان تسلیت شهادت امام سجاد ع. در تشریح نقش ایشان در رساندن پیام عاشورا به گوش جهانیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مده الظله اذعان داشت:️اگرتلاش‌های امام سجاد علیه السلام نبود، شهادت امام حسین علیه السّلام ضایع شده بود و آثار آن نمی‌ماند. سهم امام چهارم، سهم عظیمی است. در زندگی امام چهارم، چند رشته کار وجود دارد که یکی از آنها، همین رشته اخلاق است. یعنی تربیت و تهذیب اخلاق جامعه اسلامی.
ارسال نظرات
آخرین اخبار