معاون امور عمرانی استاندار یزد:

واگذاری اراضی دولتی در استان یزد الکترونیکی می شود

صادقیان گفت: دستگاه های ملی کمترین گلایه را از توقف پروژه های عمرانی در استان یزد دارند.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۸۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به شرایط خوب عمرانی استان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید گزارش پروژه‌های استان را در سه بخش، پروژه‌های سال جهش تولید، پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و پروژه‌هایی که تا پایان دولت باید به پایان برسد را به صورت ماهیانه ارائه کنند.

***کمترین گلایه از توقف پروژه‌های عمرانی در استان یزد

صادقیان با اشاره به ابلاغ بخشنامه استاندار یزد به دستگاه‌های اجرایی در خصوص عدم تعطیلی پروژه‌های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی و عدم شکایت از دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران آنان توسط دستگاه‌های اجرایی دیگر اعلام کرد: یکی از دلالیل موفقیت در پروژه‌ها نیز همین موضوع است و دستگاه‌های ملی کمترین گلایه را از توقف پروژه‌های عمرانی در استان دارند که جای تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در استان دارد.

وی به اولویت بندی پروژه‌های عمرانی استان اشاره کرد و افزود: براساس برنامه زمان بندی برخی از این پروژه‌ها تا پایان سال و برخی در نیمه اول سال بعد به پایان خواهد رسید.

***ثبت اطلاعات پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در سامانه بازار الکترونیک دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد یکی دیگر از اولویت‌های دیگر حوزه عمرانی را شناسایی و ثبت املاک دستگاه‌های دولتی در سامانه سادا مطرح کرد و عنوان کرد: همه دستگاه‌ها موظفند اطلاعات املاک دولتی را حداکثر تا اول مهرماه در سامانه مذکور وارد نمایند.

وی گفت: اگر ملکی از دستگاه دولتی شناسایی شود که در سامانه ثبت نشده است به عنوان املاک مازاد شناخته می‌شود.

صادقیان همچنین بر ثبت اطلاعات پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در سامانه بازار الکترونیک دولت تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌ها ملکف بودند که اطلاعات پروژه‌های نیمه تمام را در سامانه مذکور وارد کنند تا در بخش خصوصی در صورت تمایل برای تکمیل این پروژه‌ها اعلام آمادگی کنند.

***واگذاری اراضی دولتی در استان یزد الکترونیکی می‌شود

وی یکی دیگر از دستاورد‌های حوزه عمرانی در سال جهش تولید و در راستای کمک به تولید و اشتغال را الکترونیکی شدن واگذاری اراضی و شناسایی اراضی واگذار شده دولتی جهت اجرای طرح‌های غیر کشاورزی از ابتدای انقلاب تا الان خبر داد و افزود: عملیات پایش این اراضی در دست انجام می‌شود و بسیاری از این اراضی جهت تعیین تکلیف به کمیسیون ماده ۳۳ ارسال شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد همچنین از الکترونیکی شدن روند کارگروه امور زیربنایی و واگذاری اراضی دولتی و کمیسیون‌های ماده ۳۱ و ۳۲ هم خبر داد و تصریح کرد: با الکترونیکی شدن این فرآیند شاهد کارآمدی، شفافیت و تسریع در واگذاری اراضی در راستای سرمایه گذاری در استان خواهیم بود.
ارسال نظرات