سعید زعفری هشجین
مدیرکل انتقال خون استان اردبیل در گفتگو با بسیج :

مراکز درمانی اردبیل به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند

مراکز درمانی اردبیل نیاز به خون و فرآورده‌های آن دارند که به همین منظور از هم‌استانی‌ها خواهشمندیم همکاری‌های لازم را برای کمک‌رسانی به نیازمندان داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۵۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

مراکز درمانی اردبیل به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند

شراره دژکام در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار داشت: مراکز درمانی اردبیل نیاز به خون و فرآورده‌های آن دارند که به همین منظور از هم‌استانی‌ها خواهشمندیم همکاری‌های لازم را برای کمک‌رسانی به نیازمندان داشته باشند.

وی با اشاره به این که از نیاز به خون یک نیاز همیشگی  برای بیماران بستری در بیمارستان است بیان کرد: از مردم درخواست داریم با در دست داشتن کارت ملی به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و در این امر خداپسندانه با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مختص به زمان خاصی نیست و این نیاز به صورت روزانه و همیشگی است که امیدواریم در این زمینه هم‌استانی‌ها با انتقال خون استان همکاری و تعاملات لازم را داشته باشند.

دژکام ادامه داد: نیاز به همه گروه‌های خونی در مراکز درمانی وجود دارد و در این زمینه برای نجات جان هموطنان نیاز است تا همکاری‌های لازم مبنای کار قرار گیرد.

مراکز درمانی اردبیل به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار