دهنوی در نشست فرهنگی خانواده ناحیه مقاومت بسیج میبد:

تأمین سعادت زندگی در گرو خانواده موفق

حجة الاسلام و المسلین دکتردهنوی در نشست فرهنگی خانواده ناحیه مقاومت بسیج میبد اظهار داشت: تأمین سعادت زندگی در گرو خانواده موفق است.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۱۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجه الاسلام دکتر دهنوی در نشستی که باحضور فرماندهی و نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد و جمعی از کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در محل شبستان حضرت زهرا (س)مصلی آیت الله اعرافی که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد به آثار خوش اخلاقی در خانواده پرداخت و اظهار داشت:
خوش اخلاقی و گشاده رویی در تأمین سعادت زندگی بسیار عمیق و فراگیر است و در تمام شئون خانواده در شیوه تربیت فرزندان اثر می‌گذارد.
وی در تعریف خانواده موفق افزود، خانواده موفق خانواده‌ای است که در همه جوانب مثبت و موفقیت آمیز از رشدی متعادل و هماهنگ برخوردار باشد و از افراط و تفریط خودداری کند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد که یکی از افتخارات بزرگ آئین اسلام توجه خاص و تأکید فراوان بر نظام خانواده است.
حجه الاسلام و المسلمین دکتردهنوی در پایان به این نکته اشاره کرد که خانواده پایه سعادت هر فرد در جامعه محسوب می‌شود به طوریکه اگر خانواده بتواند با روابط مناسب و شایسته روح و جسم یکدیگر را آرامش بخشند و زمینه شکوفا شدن صفات و استعداد‌های درونی آماده کنند جامعه‌ای موفق به وجود خواهد آمد و خانواده‌های نیرو‌های مسلح هم از این قاعده مستثنا نبوده و باید به عنوان یک الگوی موفق برای دیگر خانواده‌ها باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار