خبرهای داغ:

بسیج دانش آموزی، موتور محرکه بسیج/کادر سازی در بسیج دانش آموزی

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از بسیج دانش آموزی به عنوان موتور محرکه در بسیج عنوان کرد و گفت: توجه به کادر سازی در بسیج دانش آموزی و جذب حداکثری دانش آموزان در بسیج مورد انتظار است.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۵۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در اولین نشست شورای بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود در سالن جلسات سپاه ناحیه در سخنانی با بیان اینکه امروز تفکر و فرهنگ بسیجی، مقاومت است اظهار کرد: هر کجا این تفکر طنین انداز شده می‌تواند کمک کند و امروز هم در بحث مدارس و طرح‌های بسیج دانش آموزی نیاز به این تفکر است.
وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی حکم موتور محرکه را در مدرسه دارد و نخ تسبیح است گفت: تاثیرگذاران بسیج دانش آموزی همچون مربیان و سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی و امیدان امروز یاوران فردا باید دانش آموزان را جذب کنند.
فرمانده سپاه شاهرود جمع بین پروتکل‌های بهداشتی و اجرای برنامه‌های بسیج دانش آموزی در مدارس را مهم برشمرد و افزود: باید در این راستا تلاش کرد.
وی با اشاره به آماری از حضور تفکر بسیجی در جامعه و اثرگذاری آن بیان کرد: در برنامه گلریزان آزادی زندانیان امسال ۴۰۰ میلیون تومان پول جمع آوری کردیم، در صورتی که در سال‌های قبل قریب به ۹۰ میلیون آن هم با دعوت افطاری و برنامه‌های دیگر بوده است و در قربانی عید قربان نیز امسال قریب به هزار قربانی داشتیم که در سال‌های قبل به ۳۰۰ راس نمی‌رسیده است.
خوشقدم با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در دانش آموزی و ایجاد کانال و هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: باید این را بدانیم که بسیج برای همگان است و رهبر انقلاب در خصوص بسیج تاکیدات بسیاری دارند و باید تلاش کرد همه را جذب بسیج نمود.
فرمانده سپاه شاهرود بر کادر سازی در بسیج تاکید کرد و افزود: یارگیری برای آقا امام زمان (عج) در جنگ‌نرم هدف ماست و باید تلاش کرد همه را در بسیج که مزرعه بی حصاری است وارد کرد و از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کرد.
وی با اشاره به توجه به موضوع حجاب در مدارس گفت: تقدیر از دانش آموزان با حجاب در جمع دانش آموزان بویژه در مقطع ابتدایی به همت بسیج دانش آموزی مورد توجه قرار گیرد و باید در این مقطع حساس نقش آفرینی بسیج دانش آموزی را در مدارس ببینیم.
در این نشست که با حضور فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه، مسئولین دفتر نمایندگی، ولی فقیه، حفاظت اطلاعات، قسمت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه، فرهنگی هنری، اجتماعی، بسیج سازندگی، تعلیم و تربیت بسیج (صالحین)، بسیج مساجد و محلات، بسیج جامعه زنان، بسیج رسانه و فضای مجازی سپاه شهرستان و سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی، مربیان طرح امیدان امروز. یاوران فردا، فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی (مدارس دوره دوم متوسطه پسرانه و دخترانه) و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر برگزار شد، کارگروه‌هایی در راستای هدفمند شدن اجرای برنامه‌ها تشکیل و شرکت کنندگان نظرات خود را ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار