خبرهای داغ:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

باید از زبان هنر برای معرفی ولایت در بین جوانان و نوجوانان استفاده کنیم

حجت الاسلام رمضانی گفت: بنیان اصلی جامعه دینی و اسلامی پرداختن به موضوع غدیر است و یکی از کارهایی که می توان برای تبیین این موضوع در بین جوانان و نوجوانان انجام داد، بهره گیری از زبان هنر است و می توان با زبان هنر غدیر و ولایت را به همگان معرفی کرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۵۷۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» در مراسم تجلیل از برندگان مسابقه نقاشی قاب غدیر که امروز (دوشنبه 17 شهریور) در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین برگزار شد، بیان کرد: موضوع غدیر، موضوعی است که زوایای اجتماعی و فرهنگی دارد و ما باید تلاش کنیم که در عمل و گفتار غدیر را معرفی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: لازمه ورود به کار تبلیغ غدیر این است که دانشی از غدیر و ولایت در ذهن داشته باشیم تا بتوانیم آن را تصویرسازی کنیم.

وی اضافه کرد: بنیان اصلی جامعه دینی و اسلامی پرداختن به موضوع غدیر است و یکی از کارهایی که می توان برای تبیین این موضوع در بین جوانان و نوجوانان انجام داد، بهره گیری از زبان هنر است و می توان با زبان هنر، غدیر و ولایت را به همگان معرفی کرد. 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: برای رسیدین به موفقیت در تبیین امر ولایت، باید امری که اهل بیت (ع) به آن پایبند بودند را انجام داد که این اقدام می تواند همراه با برگزاری جشن های خانگی، استفاده از هنرهای فرزندان مان و ارزش نهادن به موضوعات دینی باشد، چنین اقدامی تأثیر مستقیمی بر روی تربیت فرزندان ما خواهد داشت و این امر باعث می شود فرزندان ما به مسائل دینی و اسلامی پایبند تر شوند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی تأکید کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که در خانواده ها باید مورد توجه قرار گیرد این است که در کنار فضای مجازی باید گفتمان های خانوادگی را ترویج داد و ارتباطات بین اعضای خانواده را مستحکم تر کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: امروزه به همان میزان که برای آموزش درسی فرزندان اهمیت قائل هستیم باید برای ارزش های دینی و تربیت فرزندان هم وقت گذاریم و بدانیم که تنها راه رسیدن به این امر، عامل به عمل بودن خود ما است که اگر خود ما عمل کنیم فرزندان هم الگو پذیری خواهند داشت .

وی در پایان با اشاره به برگزاری مسایقه نقاشی قاب غدیر یادآور شد: فراخوان این مسابقه به مناسبت عید غدیر و در قالب مسابقه نقاشی در فضای مجازی منتشر شد که 40 نفر در این مسابقه شرکت کردند و با داوری آثار، پنج نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

گفتنی است در پایان این نشست از برگزیدگان مسابقه نقاشی قاب غدیر تقدیر شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار