ارتقای مسائل علمی و فرهنگی باید اولویت همه باشد

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتقای مسائل علمی و فرهنگی باید اولویت همه باشد و حوزه‌های علمیه تحت نظارت این مجموعه باید از کمیت به کیفیت برسند که این با کمک تک‌تک شما‌ها حاصل خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۵۵۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در دیدار با مدیر و کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: اکثر آیات قرآن اخلاقی و اعتقادی هستند که بسیار راهبردی و راهگشا است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید هرکس اراده کند و بخواهد به آخرت برسد رستگار می‌شود و هرکس طالب آخرت است و برای آن سعی و تلاش کند به رستگاری و بهشت می‌رسد.

وی اضافه کرد: رسیدن به آخرت تلاش می‌خواهد و تا زمانی که اننسان تلاش و سختی نکشد به بهشت نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: امیدواریم تک تک افرادی که در این تشکیلات مذهبی و فرهنگی فعالیت دارند سعی و تلاششان حرکت به این سمت و سو و تلاش برای رستگاری باشد.

وی اظهار کرد: کار در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، نیت خیر، اخلاص و معنویت می‌خواهد چرا که فعالیت در اینجا مقدس است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: ما در یک مکان مقدس و برای پیشبرد اهداف مقدس حضور داریم، وقتی انسان کار مقدسی را در پیش می‌گیرد رخوت و سستی ندارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اذعان کرد: حرف اول در مجموعه غیر از معنویت و اخلاص و ارتقای روحی، باید مسائل علمی و فرهنگی باشد.

وی اظهار کرد: ارتقای مسائل علمی و فرهنگی باید اولویت همه باشد و حوزه‌های علمیه تحت نظارت این مجموعه باید از کمیت به کیفیت برسند که این با کمک تک‌تک شما‌ها حاصل خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: هر کاری که باعث می‌شود سطح علمی علما و مبلغین، امامان جماعت و امامان جمعه ارتقا پیدا کنند، باید در اولویت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار کرد: تحول و پویایی در این مجموعه از دیگر برنامه‌ها و اهدافی است که مورد توجه خواهد بود و به منظور دستیابی به این پویایی باید سعی کنیم یک برنامه جدید و چشم‌انداز مناسب تعریف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم برای دفتر نمایندگی، ولی فقیه و هم مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور چشم‌انداز و تعریف داریم و بنا بر این است که در یک بازه زمانی مشخص از یک نقطه به نقطه دیگر برسیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یک اداره از ادارات اجرایی نیست بلکه اینجا یک مکان فرهنگی برای پمپاژ کار‌های فرهنگی است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: تفکر صرف اداری در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور جواب نمی‌دهد، این مرکز باید مکانی تاثیرگذار در سطح شهر و استان باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی زود قضاوت کردن را از مشکلات امروز جامعه دانست و اذعان کرد: رفتار اخلاق محورانه مد نظراست و نگاه رو به جلو داریم.

وی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم سطح علمی و فرهنگی را ارتقا دهیم و کار ما در اینجا مسئله محور و ماموریت است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار