خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در گفت وگو با «بسیج» خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۹۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسائی و دستگیری سارق حرفه‌ای با ۹۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۳۵۴۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
دستگیری سارق حرفه‌ای با ۹۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد در سطح شهر ملایر این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین کلانتری ۱۲ پاسداران قرار گرفت و با یک هفته کار اطلاعاتی شبانه روزی سرانجام مخفیگاه این سارق حرفه‌ای مشخص و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم تحت تعقیب توسط مامورین این یگان دستگیر شد.

وی افزود: بلافاصله فرد دستگیر شده تحت بازجوئی فنی و تخصصی مامورین قرار گرفت و با توجه به رویت شواهد و دلائل موجود دراین پرونده، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و به چندین فقره سرقت شامل یک دستگاه خودرو‌ی سواری پراید هاچ بک،   دو دستگاه دوچرخه، باطری خودرو، دو دستگاه دریل، یک دستگاه سنگ فرز و چندین فقره لوازم دیگر معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: با بررسی به عمل آمده ارزش ریالی اموال کشف شده ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده و سارق دستگیر شده نیز دارای سوابق متعددی در امر سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و درگیری و ... بوده که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: برخورد سرسختانه با مجرمان از اولویت‌های انتظامی شهرستان است و با اجرای طرح‌های پیشگیرانه و توسعه اقدامات بازدارنده توفیقات مطلوبی در برخورد با مجرمان و افزایش کشف سرقت‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار