خبرهای داغ:
مدیر تربیت بدنی بسیج ناحیه همدان عنوان کرد

لزوم تعامل تربیت بدنی بسیج با هیات‌های ورزشی برای کمک به ورزش شهرستان

مدیر تربیت بدنی بسیج ناحیه همدان با تأکید بر تعامل با هیات‌های ورزشی گفت: تعامل تربیت بدنی بسیج با هیات‌های ورزشی می‌تواند کمک شایانی به ورزش شهرستان کند.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۴۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

لزوم تعامل تربیت بدنی بسیج با هیات‌های ورزشی برای کمک به ورزش شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه مشترک مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان با مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان در کانون بسیج همدان برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی بسیج ناحیه همدان در این جلسه با تأکید بر تعامل با هیات‌های ورزشی اظهار داشت: تعامل تربیت بدنی بسیج با هیات‌های ورزشی می‌تواند کمک شایانی به ورزش شهرستان کند.

سیدجواد جعفری افزود: با توجه به ظرفیت نیرویی که در بسیج وجود دارد هیات‌های ورزشی می‌توانند با کمک تربیت بدنی سپاه شهرستان مشکلات استعدادیابی و ورزش شهرستان را رفع کنند.

مدیر تربیت بدنی بسیج ناحیه همدان افزود: هیات‌های ورزشی می‌توانند از ظرفیت سالن‌های ورزشی بسیج استفاده کرده و در صورت عضویت در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان از تخفیفات ۵۰ درصدی استفاده کنند.

علی رشیدی مدیر اداره ورزش وجوانان شهرستان همدان در این جلسه بر لزوم استفاده از تمام  ظرفیت سالن‌های ورزشی بسیج شهرستان و تعامل با بسیج در تمام عرصه‌های ورزشی تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار