رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران:

طرح پایش سلامت ورزشکاران اجرا می‌شود

اولین جلسه هیات هندبال ورزش بسیج استان مازندران در قائمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۳۹۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷
طرح پایش سلامت ورزشکاران اجرا می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین جلسه رسمی هیات هندبال ورزش بسیج استان مازندران  باحضور سرهنگ غفار پور رئیس سازمان ورزش سپاه کربلا، بهرام لیالی ایولی رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران، دکتر ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در سپاه قائم شهر برگزار شد.

بهرام لیالی رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه  هدف اصلی ما ترویج فرهنگ پهلوانی و فرهنگ بسیج در ورزش است،گفت: تجلیل از خانواده‌های محترم شهدا و پیشکسوتان هندبال و توجه به بحث پزشکی و پایش سلامت ورزشکاران از اقدامات این هیئت است.

لیالی در ادامه  اهداف و برنامه‌های هیات هندبال بسیج را تشریح کرد و افزود:در روز‌های آینده برنامه‌های  مختلف در حوزه رشته هندبال اجرایی خواهدشد.

در این جلسه سرهنگ غفار پور رئیس سازمان ورزش سپاه کربلا هم  ضمن ابراز خرسندی از تاسیس هیات هندبال بسیج مازندران از آمادگی کامل مجموعه ورزش بسیج در کمک به رشته مهیج هندبال و جذب بسیج و ترویج فرهنگ پهلوانی خبر داد.

در ادامه  دکتر ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران از اجرای برنامه‌های مجموعه بسیج در عرصه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و افزود: ورزش هندبال یکی از مهمترین رشته‌ها است.

ییلاقی اضافه کرد:‌آماده همکاری و مشارکت در برنامه هستیم.

به گزارش بسیج، در این جلسه روسای هیات‌های روسای هیات‌های هندبال ورزش بسیج شهرستان‌های آمل و بهشهر و بابلسر و قائمشهر و عباس آباد معارفه شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار