ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان

فرماندار دلفان گفت: باید ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و رشادت های زمان جنگ را به نسل جوان انتقال دهیم و بیش از پیش نسبت به تبیین این ارزش ها توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۷۳۳۱۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حشمت بهمنی  امروز  در دیدار با جمعی از ایثارگران دلفان افزود: باید ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و رشادت های زمان جنگ را به نسل جوان انتقال دهیم و بیش از پیش نسبت به تبیین این ارزش ها توجه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: ملت ایران در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که با تمام‌ توان از مدافعان ارزش های انقلاب حمایت می کند که این به معنای تداوم راه شهدا و امام امت است.

فرماندار دلفان گفت: بدون جانفشانی شهدا در جایگاه امروزی قرار نمی گرفتیم بنابراین وظیفه داریم رشادت های رزمندگان اسلام در روزهای سخت انقلاب اسلامی را به خوبی برای آیندگان ترسیم کنیم.

بهمنی با تاکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: باید افکار و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را در جامعه گسترش دهیم و در زمان حساس کنونی به وظیفه ترویجی خود عمل نماییم تا پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده نشوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار