خبرهای داغ:
یادداشت خبرنگار:

اینبار دانه درشت ها را فدای پابرهنگان کنید

آقای رییسی با فساد دانه درشت ها برخورد کن و اموالشان را بگیر و صرف طفل های پا برهنه کن!
کد خبر: ۹۲۷۳۲۵۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

خبرگزاری بسیج قزوین: هزینه کنید، هزینه شوید، مقاومت کنید، مقاوم شوید، کلماتی که شب و روز شنیده می شود! چطور؟ خلاصه هی هزینه شوید، هزینه بدهید، هزینه کنید!


برای چه کسی؟ برای چه چیزی؟ امام جامعه را هم تفسیر می کنند. امام مستضعفان را کاخ نشین می کنند! اصلا مهم نیست تو چه فکر می کنی و چقدر به امام امت اعتقاد داری! بلکه مهم تر این است که امام رنگ و رو رفته مرفهان رند سیاست باز را بپذیری در غیر این صورت این شمایید که محاکمه می شوید‌.

اصلا همه لباس امام به تن کردند تا فتوای جهاد علیه دیگران صادر کنند! باید قوه قضاییه را له کنند، سپاه را منهدم کنند! ارتش را با خاک یکسان کنند، نیروی انتظامی را بزنند تا پلیس نقش میانجی دعوا را ایفا کند! خواسته جماعتی که هشتک اعدام نکنید سر می دهند زدن ارکان اقتدار حاکمیت است. همه از امام امت طلبکارند اما جرات بیان علنی ندارند!

سرباز می خواهند، شستشوی مغزی دهند تا بتوانند چشم بسته اوامر را اطاعت کنند وگرنه شما هیچ چیزی جز یک مزاحم نیستی. در هنگام بحران فقط هزینه شوید، هزینه دهید، هزینه کنید، کاخ های لواسان انقدر شکوفا شده که مرمر و گلستان در برابر آن یک ویرانه ای بیش نیست! کودکی که با پای برهنه به مدرسه می رفت، یک جفت دمپایی رنگ و رفته و مادر جوانی که باید کارگری کند تا بتواند شکم فرزندان یتیمش را سیر کند!

کدام انسان با شرف با دیدن این صحنه ها تب نمی کند! نزدیک شدم و پرسیدم چرا کودک شما از رفتن به مدرسه سر باز می زند که دمپایی و لباس رنگ و رو رفته را نشان داد. از خودم متنفر شدم، از تمام کسانی که می بینند و دم نمی زنند. از همه جناح ها که ریش و تسبیح قل هوالله برای پیچاندن خلایق می گویند تا کسانی که نافشان به ضد انقلاب برانداز و دروغ برای ریاست بسته است.

بحران کرونا هست و بیدادگری وبای قرن !چه سرنوشتی دارند شکم هایی که سیرمی خوابند و می خورند اما گرسنگان را در نمی یابند. کسانی هم بودند کمک مومنانه کردند. دولتی نظامی مردمی خصوصی همه برای شاد کردن دلها آمدند!

اما هرگز قبول نخواهم کرد که تفاوت در طبقات جامعه از پای برهنه تا مازراتی ۵میلیاردی باشد! یعنی ۵ میلیارد برابر سهم زندگی برای دور دور تفریح داشته باشند. کوخ نشینان را دریابیم. همه ما فرزندان انقلابیم و تا ابد خواهیم بود!

گاهی وقت ها اینقدر از عملکرد بد اقتصادی دولت دفاع می کنیم که در گناه آنان شریک می شویم و بهانه ما نیز حفظ نظام است. چه کنیم؟ مردمی که نظام ندارند یا نظامی که مردم ندارد! به کدام سو برویم. گوشی که فرمایشات رهبری را نمی شنود. صدای آن طفل پا برهنه را نخواهد شنید.

هرکس هم بشنود باید از کانال حضرات باشد، علی خلیفه شود اگر از بیت المال زنان و کنیزکان زیبا گرفته باشید و اموال را بنام خود و دیگران کرده باشید حتی کابین زنانتان کنید از شما پس خواهد گرفت..

آقای رییسی با فساد دانه درشت ها برخورد و اموالشان را بگیر و صرف طفل های پا برهنه کن!

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار