بی اخلاقی طرفداران کاندیداها رصد می شود/موارد تخلف به دستگاه قضایی ارسال شد

رئیس ستاد برگزاری انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه بی اخلاقی طرفداران کاندیداها در بستر فضای مجازی رصد می‌شود، گفت: موارد تخلف به دستگاه قضایی ارسال شد و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۷۳۱۸۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سیدرضا نورالهی، رئیس ستاد برگزاری انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: انجام تبلیغات توسط دو کاندیداها یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی فقط در فضای مجازی انجام شود.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات استان البرز بیان کرد: متاسفانه برخی بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی دیده می‌شود که بعضا توسط طرفداران این دو کاندید انجام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه این فضا به صورت دقیق رصد می‌شود و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد، ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و از نامزدها و طرفداران آنها درخواست می‌کنیم اخلاق انتخاباتی را در تبلیغات رعایت کنند.

نواللهی با اشاره به اینکه هر دو طرف موظف هستند اخلاق، تقوا و انصاف را مورد توجه قرارداده و وارد فضای تخریبی نشوند، اظهار کرد: تاکنون مشکل و تخلفی در فضای حقیقی در بحث تبلیغات به وجود نیامده است.

وی در پایان تصریح کرد: اقدام به تخریب نامزدها در فضای مجازی رصد و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار