خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی روستای کلهمرد:

دوخت رایگان لباس مشکی

خانم غلامی از بانوان فعال روستایی است که علاوه بر تحصیلات عالی هنرهایی مانند خیاطی و قالیبافی را نیز فراگرفته است.
کد خبر: ۹۲۷۳۱۰۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، تنها کسانی می توانند پله های ترقی و موفقیت را بپیمایند که دست از تلاش برنمی دارند و جسورانه و با شجاعت با مشکلات روبه روشده و با آنان دست و پنجه نرم می کنند تا به هدفشون برسند
گذشتن از مشکلات تا رسیدن به موفقیت
در خدمت یکی از بانوان پر انرژی و فعال روستای کلهمرد از بخش هندبینی از توابع شهرستان بدره از استان ایلام هستیم ازشون می خواهیم مختصری از زندگی خودشون برامون توضیح بدند.

مرجان غلامی متولد اسفند سال ۱۳۶۴ از بخش هندبینی توابع شهرستان بدره هستم ، ۱۸ سال داشتم که به خاطر یک سری مشکلات مجبور شدم ترک تحصیل کنم و روی پای خودم بایستم .
با توجه به اینکه هیچ گونه پشتوانه مالی نداشتم، شروع کردم از هنر قالی بافی که از کودکی از مادر و مادربزرگ خود آموخته بودم، اولین قالی خودم را بافتم
یادم هست اولین بار در سن ۹ سالگی برای کمک به خانواده ام قالی بافتم.
اولین قالی که بافتم با پولش به کلاس خیاطی رفتم اما پولی برای خرید چرخ خیاطی نداشتم دوباره یه. قالیچه ایی بافتم و با پول آن توانستم چرخ خیاطی بخرم.
چرخ خیاطی که خریدم نیت کردم و از آقام ابا عبدالله کمک خواستم تا بتوانم در کارم موفق شوم و رضایت مشتریانم را جلب کنم و تا روزی که زنده ام هرکس برای آقام سیاه بپوشه لباسش را رایگان بدوزم .
۱۴ سال است مشغول به خیاطی هستم ودر این ۱۴ سال افتخار میکنم هر کس به نیت دوخت لباس مشکی برای ابا عبدالله پیشم آمده با دوخت لباسش توانسته ام ارادتم را اربابم نشان دهم.
شاید روزی که مجبور شدم به خاطر مشکلی که برایم پیش آمده بود ترک تحصیل کنم اما با کمک هنر خیاطی و یاری ابا عبدالله الحسین بعد از گذشت ۱۰سال توانستم دوباره درسم را ادامه دهم و در رشته مورد علاقه ام مهندسی معماری ادامه تحصیل دهم و مدرکم را با معدل الف بگیرم .
الحمدالله دو دوره است عضو شورای اسلامی روستا هستم و بعنوان رئیس شورای اسلامی روستای کلهمرد مشغول به فعالیت هستم و در این مدت موفق شدم برای اهالی روستا دهیاری مستقل بگیرم تا زیر نظر روستای مجاورشون نباشند، خیابان بندی ، آسفالت جاده ها و جدول کشی روستا و... همه بخاطر خدمت به مردم محروم روستا بوده و خدا رو شاکرم که توانایی رو به من داده که در راه خدمت به مردم صرف کنم.

طنین یاس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار