خبرهای داغ:
برگزار شد:

کارگاه آموزشی و مهارت افزایی تایید محتوا و مسئولین شعب نظارت حوزه ها و پایگاه های مقاومت آوج

کارگاه آموزشی ومهارت افزایی تایید محتوا و مسئولین شعب نظارت و تایید صلاحیت حوزه ها و پایگاه های مقاومت در محل سپاه ناحیه آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۷۲۷۴۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کارگاه آموزشی ومهارت افزایی تایید محتوا و مسئولین شعب نظارت و تایید صلاحیت حوزه ها و پایگاه های مقاومت در محل سپاه ناحیه آوج برگزار گردید.

در این جلسه سرهنگ جوادی شریف مسئول تایید محتوا نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تشریح مدیریت راهبردی فرهنگی بسیج و توجه به اصول لازم الرعایه مسائل فرهنگی سپاه و بسیج افزود: رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها باید آسیب های فرهنگی موجود در حوزه ها را احصاء کرده و در رفع آن کوشا باشند.

وی در ادامه با اشاره به مبانی امامین انقلاب و وظایف رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها بیان کرد: امروز دشمن تمام توان خود را در مدیریت وعملیات جنگ روانی در فضای مجازی گذاشته وبدنبال از بین بردن اعتقادات مذهبی جوانان و بسیجیان است که وظیفه رابطین نمایندگی در رده ها مدیریت و نظارت بر برنامه های فرهنگی و مجازی بسیج می باشد.

مسئول معاونت تایید محتوا نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تاکید کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند تا مبانی دینی جامعه را با قرائت های جدید دینی به وسیله نااهلان و نابخردان در جامعه گسترش دهند که در این راستا وظیفه نخبگان فرهنگی ایستادگی در مقابل جریانات منحرف فکری وفرهنگی در سطح شهرستان می باشد.

وی ضمن بیان اهمیت کار فرهنگی و آسیب ها و مصداق های مختلف از آسیب های فضای مجازی افزود: امروز همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید دارند بسیجیان باید در فضای مجازی و فرهنگی با مدیریت و شناخت آسیب ها نسبت به رفع آن تلاش کنند.

گفتنی است در پایان مراسم از نفرات برگزیده و برتر رابطین نمایندگی و مسئولین شعب نظارت و تایید صلاحیت در جشنواره مالک اشتر در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور جناب سرهنگ اکبر همتی مسئول معاونت اداری و برنامه ریزی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) تقدیر به عمل آمد.


۵۰۰۲/پ۳۹/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها