خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

انجام تعمیرات ۶ فیدر پرعارضه استان همدان با اجرای مانور جهادی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برگزاری مانور جهادی تعمیرات شبکه‌های توزیع برق استان همدان گفت: در این مانور ۶ فیدر پرعارضه از طریق تعمیرات خط سرد و هم از طریق تعمیرات خط گرم انجام شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۵۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
انجام تعمیرات ۶ فیدر پرعارضه استان همدان با اجرای مانور جهادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور جهادی در پنج شهرستان همدان، اظهار داشت: مانور جهادی تعمیرات شبکه‌های توزیع برق استان همدان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۱۵ میلیون تومان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مانور ۶ فیدر پرعارضه از طریق تعمیرات خط سرد و هم از طریق تعمیرات خط گرم انجام شد، گفت: این مانور همزمان با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر و با هماهنگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به هدف برگزاری این مانور اظهار داشت: هدف از اجرای این مانور آمادگی نیرو‌ها در فراخوان‌ها و شرایط بحران و انجام یک کار عملیاتی بود که شبکه‌ها و تاسیسات را آماده کنیم و قبل از فصل سرد و بارندگی تعمیرات را انجام دهیم.

وی افزود: ارتقاء ایمنی شهروندان و رفع کانون‌های خطر نیز از اهداف اصلی این مانور است که در امور برق ۱ و ۲ همدان، ملایر، نهاوند، رزن و کبودراهنگ انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات