خبرهای داغ:
استاندار قزوین

خانواده ها بابت نظارت بازرسان ستاد استانی پیشگیری از کرونا بر فعالیت مدارس مطمئنم باشند

استاندار قزوین گفت: به خانواده های محترم اطمینان می دهیم که نظارت بازرسان ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا بر فعالیت مدارس بسیار دقیق و جدی است.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۵۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز همزمان با سراسر کشور آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۰_۱۳۹۹) در دبیرستان استعدادهای درخشان شهیدان شالباف نواخته شد.

این مراسم با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار قزوین، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، مدیرکل آموزش وپرورش استان جمعی از اولیا و دانش آموزان این واحد آموزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی برگزار شد.

جمالی پور استاندار قزوین در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان شهیدان شالباف بیان کرد: بخش عظیمی از پیشرفت های جامعه مرهون و مدیون تلاش های خالصانه معلمان است.

وی گفت: دانش آموزان عزیز به عنوان آینده سازان کشور، با برنامه ریزی و نظم دقیق سال تحصیلی جدید را آغاز و دنبال نمایند.

استاندار قزوین عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی موظفند در شرایط ویژه کشور که با ویروس مهلک کرونا مبارزه می کنیم به آموزش و پرورش یاری برسانند.

جمالی پور اضافه کرد: به خانواده های محترم اطمینان می دهیم که نظارت بازرسان ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا بر فعالیت مدارس بسیار دقیق و جدی است.

وی اضافه کرد: علیرغم تمامی تنگناها و فشارهای اقتصادی، دولت تمام تلاش خود را برای ارتقاء منزلت فرهنگیان عزیز به کار برده است.

 

1010/پ30.ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار