فرمانده سپاه چالوس درگفت و گو با بسیج:

باید شهیدانه زندگی کنیم

فرمانده سپاه چالوس ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور و شعور مردم ولایتمدار شهرستان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گفت:شهید زنده به حیات ابدی است و ما باید شهیدانه زندگی کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۲۲۲۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
باید شهید وار زندگی کنیم
سرهنگ داغمه چی در حاشیه  آخرین شب مراسم دهه اول عزای حسینی درگفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس،   ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور و شعور مردم ولایتمدار شهرستان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گفت:شهید زنده به حیات ابدی است و ما باید شهیدانه زندگی کنیم.

فرمانده سپاه چالوس با اشاره به اینکه شهدا، شاهدان أعمال ما هستند افزود: به حرمت این سفیران عشق، افکار، گفتار و اعمال خودمان را دریابیم و یادمان نرود شهدا از همه تعلقات خود گذشتند تا ما بمانیم.

داغمه چی با تاکیدبر اینکه باید به گونه‌ای که برازنده شهدا است، زندگی کنیم، یادآور شد: از همکاری مردم در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد کرونا شهرستان تشکر می‌کنم.

به گزارش بسیج، مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که توسط سپاه پاسداران شهرستان، هیئت الکریم اهل بیت (علیهم السلام) و شهرداری چالوس به مدت ۱۳ شب در ساحل رادیو دریای چالوس برگزار و شب آخر این مراسم به یاد ۵۰۰ شهید شهرستان به اتمام رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار