فرمانده سپاه فریدونکنار در گفت و گو با بسیج خبر داد

از کمک مومنانه ۸ میلیارد ریالی به نیازمندان تا اهدای ۲۵ هزار سی سی خون به بیماران

فرمانده سپاه فریدونکنار از کمک مومنانه ۸ میلیارد ریالی مردم مومن این شهرستان به نیازمندان در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایام محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۲۱۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
از کمک مومنانه ۸ میلیاردی به نیازمندان تا اهدای ۲۵ هزار سی سی خون به بیماران
 
سرهنگ محمد برمر  در حاشیه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه ماه محرم در مصلی قدس این شهرستان، در گفت و گو با خبرنگار بسیج،ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا (علیه السلام) و اسارت آل الله  از کمک مومنانه۸ میلیارد ریالی مردم فریدونکنار در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه درماه محرم خبر داد و گفت: ۲۳۵ بسته لوازم التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال هم تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمندان قرار گرفت.

به گفته برمر  ۴۰۰ میلیون ریال اهدای جهیزیه هم در قالب کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند تحویل شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اعلام اینکه  مردم این شهرستان در جبهه سلامت خوش درخشیدند، اضافه کرد:خیرین نیکوکار هم در این حوزه  ۱۱ میلیون  تومان کمک کردند.

برمر با اشاره به ضرورت اهدای خون در ایام کرونا از  اهدای ۵۰ واحد خون معادل ۲۵ هزار سی سی در قالب نذر خون خبر داد و اضافه کرد:  خیرین، عزاداران حسینی، هیئت امنای مساجد از ابتدای کرونا تا کنون در کمک‌های مومنانه مشارکت داشتند.

فرمانده سپاه فریدونکنار در ادامه از تهیه ۸۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج ادارات شهرستان هم خبر داد و یادآور شد: مجموعا ۲۳۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ماه محرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها