خبرهای داغ:
با حضور معاون درمان وزارت بهداشت

بهره برداری از بخش شیمی درمانی بیمارستان ولایت قزوین

ظهر امروز با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، بخش شیمی درمانی بیمارستان ولایت در قزوین به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۷۲۱۰۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ظهر امروز آئین بهره برداری از بخش شیمی درمانی بیمارستان ولایت قزوین با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس و جمعی از خیران و مسئولان استانی؛ بخش شیمی درمانی بیمارستان ولایت قزوین برگزار شد.

سعید عمویی مدیر مرکز آموزشی مستقل ولایت در این زمینه در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: این بخش به همت دانشگاه علوم پزشکی و با کمک همه جانبه خیران استان در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع افتتاح شده و
اغلب ساخت و ساز و تجهیز و راه اندازی این بخش با همکاری خیرین استان بوده است.

وی گفت: این بخش با سه هدف پیش بینی شده که شامل طبقه همکف ویژه بخش رادیوتراپی است و دستگاه شتاب دهنده آن نصب شده و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

دکتر عمویی گفت: بخش دوم شامل بخش شیمی درمانی، بخش آنکولوژی، با ۲۸ تخت جهت ارائه خدمت به بیماران کانسر و سرطانی راه اندازی شده و طبقه دوم بخش اقامتگاه همراهان بیمارانی رادیوتراپی است.

وی با اشاره به فعالیت بخش رادیوتراپی عنوان کرد: در آینده خیلی نزدیک این بخش شروع به فعالیت خواهد کرد. پیش از این، بیماران نیازمند به درمان رادیوتراپی به استان های همجوار مراجعه می کردند و راه اندازی این بخش کمک بزرگی به بیماران و استان خواهد کرد و توانایی درمان بیماران از استان های همجوار نیز وجود دارد.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار