سردار حزنی در نشست بسیج جامعه پزشکی استان ها:

امنیت پایدار با محرومیت زدایی و مردمداری به دست می آید

ما در کشورمان کم کاری هایی داشته ایم که همه کسانی که در دولت های مختلف پشت میز نشسته اند باید پاسخگو باشند
کد خبر: ۹۲۷۱۸۵۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷

امنیت پایدار با محرومیت زدایی و مردمداری به دست می آید

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مسئولین استان های بسیج جامعه پزشکی که در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گفت: اگر بخواهم خیلی ساده بگویم قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی وظیفه مردمداری، مردم یاری و محرومیت زدایی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، سردار سیدضیاالدین حزنی در این نشست با اشاره به اینکه هنوز در کشور سطح محرومیت های زیادی هست که باید به آنها توجه شود، خطاب به جامعه پزشکی اظهار داشت: نظر ما این است که در کلیه استان ها چک آپ کامل پزشکی را داشته باشیم اما فعلا می خواهیم از استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و سیستان و بلوچستان شروع کنیم.

وی همچنین از بسیج جامعه پزشکی درخواست نمود که برنامه ای ترتیب دهد که از کلیه کادر درمان کشور که در موضوع کرونا فعال بوده اند تقدیر شود.

سردار حزنی بر ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم تاکید نمود و گفت: بخشی از مردم که در مناطق محروم هستند مشکلات و بیماری هایی دارند که باید به آنها رسیدگی کنیم و همکاری ما با بسیج جامعه پزشکی به نفع مردم است.

وی با اشاره به اینکه اگر هوای مردم را داشته باشیم خدا هم هوای ما را دارد و وقتی خدا هوای ما را داشته باشد هیچ کسی حریف ما نیست، بیان داشت: ما در کشورمان کم کاری هایی داشته ایم که همه کسانی که در دولت های مختلف پشت میز نشسته اند باید پاسخگو باشند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی گفت: ماموریت اصلی ما دفاع از دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار است که البته امنیت پایدار با محرومیت زدایی و مردمداری به دست می آید. ما آماده ایم که استان به استان و روستا به روستا با بسیج جامعه پزشکی همکاری کنیم چون این مردم، نظام ما را حفظ کرده اند و باید کاری کنیم که عقب ماندگی ها جبران شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار