معاون مشارکت های بنیاد برکت اعلام کرد:

هدفگذاری 16000 شغل با سرمایه گذاری 120 میلیارد تومان در سال جهش تولید

خبرگزاری بسیج: معاون مشارکت های بنیاد برکت از ایجاد 16 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم با اجرای سه رویداد ملی « کاک برکت»، «چرخ برکت» و « دریای برکت» در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۵۷۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

دکتر جوادی، معاون مشارکت های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در جلسه نشست خبری سه رویداد ملی « کاک برکت»، «چرخ برکت» و « دریای برکت» در جمع خبرنگاران اظهار داشت:اولویت بنیاد برکت حمایت از مشاغل خرد و خانگی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور است.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم و کارآفرینان در اشتغالزایی نقش مهمی را ایفا می کند و بنیاد برکت امسال با فراخوان جذب طرح ها و ایده های کارآفرینان و مردم در سه رویداد ملی: (کاک برکت)، تولید پوشاک (چرخ برکت) و پرورش آبزیان (دریای برکت) مشارکت های مردم را جذب و اجرای پروژ ها را تسهیل خواهد کرد.

وی اظهار داشت: «کاک برکت» مخفف استانهای کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان و با هدف ایجاد اشتغال برای کولبران این استان ها است. جوادی در ادامه با بیان اینکه چرخ برکت زمینه اشتغال بالایی را در حوزه پوشاک ایجاد می کند، اظهار داشت: فعالان عرصه پوشاک می توانند ایده ها، طرح ها و تفکرات اقتصادی خود را با ما مطرح کنند و بنیاد با طرح و برنامه ریزی و کمک سرمایه گذاران از آنان حمایت می کند.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار