فاصله از ولایت عامل همه عقب‌ماندگی‌ها است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عامل همه عقب‌ماندگی‌ها فاصله از ولایت است.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۷۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی امروز در جمع مردم بروجرد اظهار کرد: آنچه باعث شد ابوالفضل علیه السلام، ابوالفضل شود، وفای به امام عصرش بود.

وی تصریح کرد: به هر میزان که جامعه به امام تقرب بیابد و از امام تبعیت بکند، آن جامعه به پیشرفت و رستگاری می‌رسد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: عامل همه بدبختی‌ها و عقب ماندگی‌ها فاصله از ولایت و عامل عزت و اقتدار کشور اطاعت از ولایت و گوش به فرمان رهبر بودن است.

گودرزی اضافه کرد: موشک دوربردِ نقطه زن حاصل ولایت‌پذیری و توجه به راهبردهای رهبری بوده و علت اشکالات موجود در معیشت مردم و اقتصاد کشور عدم توجه به رهنمودهای ایشان است.

وی بیان کرد: جامعه بدون امام به هدایت نخواهد رسید و قطعا منحرف خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: امام حسین علیه السلام بر اساس مبانی و اصول مشخصی حرکت می‌کرد و یک شخصیت چارچوب‌دار و قاعده‌مندی داشتند و قیامشان هم بر اساس معیارهای الهی بود؛ صریح فرمودند که به قصد ظلم و فساد قیام نکرده بلکه برای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

گودرزی اظهار کرد: امروز بالاترین منکر اعلام دوستی با آمریکاست؛ و این منکر در صورت تحقق، بستر رشد بسیاری از منکرها و از بین رفتن فرصت‌هاست و ملت را گرفتار می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز باید شمر زمان را شناخت و برائت جست و البته نه تنها باید برائت جست بلکه باید با صدای بلند و رسا نیز لعن کرد همچنان که در زیارت عاشورا می‌گوید اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد... و شعار مرگ بر آمریکا نیز در همین راستاست و این شعارها جهت یک ملت را نشان می‌دهد همچنان که نپرداختن به این شعار هم جهت‌گیری یک کشور و ملت را نشان می‌دهد؛
کشور امارات در بحث معامله و اعلام صلح با اسرائیل، تنها خود را تحقیر کرد و این معامله در واقع معامله حقارت است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: از آفات بزرگ جامعه و منافذ نفوذ دشمن و محل آسیب برای کشور، ژله‌ای بودن شخصیت برخی افراد مخصوصا کسانی است که تصمیم ساز و تصمیم گیرند.

گودرزی اضافه کرد: امام حسین علیه السلام مصداق بارز و اتم "الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا" است و در این شب از خدا می‌خواهیم که ما نیز آنچنان شویم چرا که "ما ملت امام حسینیم" و باید همه زندگی مان مثل او شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار