تحویل یک میلیون و ۳۹ هزار عدد کارت هوشمند ملی در لرستان

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۹ هزار عدد کارت هوشمند ملی معادل ۹۸/۸ درصد تقاضای شهروندان، تحویل شده است.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۶۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ شفیعیان  امروز در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای اجرای طرح صدور کارت هوشمند ملی تا ۲۴مرداد امسال، کل جمعیت واجد شرایط استان یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۵۸ نفر بوده که از این تعداد یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۱۲۳ نفر معادل ۹۰/۲ درصد به مرحله دریافت، یا تکمیل تقاضا و صدور کارت رسیده اند.

وی اظهار داشت: از مجموع درخواست های دریافتی، یک میلیون و ۵۱ هزار و ۴۶۸ کارت صادر و از این تعداد یک میلیون و ۳۹ هزار عدد تحویل شده و ۱۲ هزار و ۴۶۸ عدد معادل ۱/۲ درصد، در ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان مانده که متقاضیان برای دریافت آن مراجعه نکرده اند.

شفیعیان ادامه داد: با توجه به لزوم ارائه خدمات دولتی مبنی بر ارائه کارت هوشمند ملی و یا داشتن کد رهگیری، انتظار می رود افرادی که تاکنون اقدام نکرده اند برای دریافت کد رهگیری و سپس کارت هوشمند به مراکز پست بانک مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: شهروندانی که نسبت به ثبت تقاضا اقدام کرده اند باید پس از دریافت پیامک، جهت دریافت کارت هوشمند ملی خود به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات