نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی

محمود الله مرادی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از امران به معروف ضمن تبریک هفته دولت تبریک و تسلیت ایام عزاداری محرم گفت: آمران به معروف و ناهیان منکر طلایه دارانی هستند که کلامشان حق است.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۳۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: کار امر به معروف و نهی از منکر کار سختی است و تکلیف امران و ناهیان به مراتب سنگین‌تر چرا که دستور الهی، و توصیه انبیا بر این است که در ترویج این امر خطیر برای هدایت به سمت مدینه فاضله اقدام کنند.


وی گفت: همه توقع دارن که ارگان‌ها مشکلات را حل کنند در حالی که کار آمر به معروف و ناهی از منکر ایجابی است و می‌توان با مردمی کردن و پای کار امدن مردم و مسئولین ارزشمندتر و موثرتر حرکت کرد.


وی عنوان کرد: رفتار درست مسئولین و مطالبه گری از آن‌ها می‌تواند ارزشمند باشد و اشتباه و عملکرد خطا در مسئولین سرچشمه و ترویج دهنده خطا‌ها است.


الله مرادی اظهار کرد: فضای مجازی امروز جایگاه زیادی در بین مردم دارد و وسیله ارزشمند برای انجام هر کار و پیشبرد اهداف است.


وی عنوان کرد: پاپ ۷ هزار کشیش را برای ممانعت از رشد اسلام مامور می‌کند تا مانع رشد اسلام که در بدنه جمهوری اسلامی در حال وقوع است شود، و برای ممانعت از این موضوع که در نهایت تمام نظریات به الوده کردن زنان کشور منتهی شد و با پشتیبانی فکری و پولی زیادی این شبیه خون فرهنگی از چند سال قبل تاکنون آغاز شده است.


الله مرادی اعلام کرد: مطالبه گری ما امروز گسترده‌تر از قبل است و باید مطالبه گر قوی باشد و عیننا همان چیزی که هست و به واقعیت نزدیک است را بیان کنند.


وی عنوان کرد: در کردستان گفتمان امر به معروف و نهی از منکر خوشبختانه رایج شده و ۳۰۰ برنامه مفید اجرایی شده است.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان همچنین عنوان کرد: امروز خوشبختانه در کردستان مسئولین را مجاب کردیم به آمر به معروف بودن و ناهی از منکر که خوشبختانه این اقدام خوب و مثمرثمر واقع شده است.


وی عنوان کرد: استان کردستان در سطح کشور جز رده‌های برتر ستاد امر به معروف است که این از نتیجه فعالیت‌های ارزشمند و مثمرثمر تمام ادارات است.


الله مرادی همچنین اظهار داشت: تجلیل ما موضوعی است و همراه با مستندات و شواهد و درنتیجه امتیازات را جمع بندی میکنیم و در نهایت برترین‌ها انتخاب شدند.


وی در خاتمه افزود: خوشبختانه استقبال مردم استان از برنامه‌های تدوین شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بسیار خوب بوده است و در همین راستا به منظور همگانی کردن فعالیت‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های متنوعی در استان تدوین شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار