سعید زعفری هشجین

طبخ و توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان اصلاندوز

فرمانده ناحیه عشایری از طبخ و توزیع تعداد ۳ هزار پرس غذای گرم به خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۰۹۸۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

طبخ و توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین زاده اظهار کرد: در راستای رزمایش کمک مومنانه و همزمان با عاشورای حسینی تعداد ۳هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونای شهرستان اصلاندوز توزیع شد.

وی افزود: به منظور تکریم خانواده‌های کم درآمد جامعه، کارکنان سپاه ناحیه عشایری با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در قالب احسان الحسین(ع)  اقدام به تهیه این احسان کردند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اظهار داشت: روز گذشته نیز تعداد ۲۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمندان در قالب گام دوم از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه عشایری توسط یک خیر اصلاندوزی اهداء شد.

حسین‌زاده افزود: آقای بالاخان مهرآوران یکی از خیران شهرستان هرساله در روز تاسوعای حسینی برای عزاداران، سفره احسان و نذری برپا می‌کرد که امسال بنا به شیوع ویروس منحوس کرونا هزینه‌اش را صرف کمک به نیازمندان کرد.

وی از خیرین و افراد توانمند شهرستان اصلاندوز خواست برای کمک به افراد نیازمند و کم درآمد شهرستان، سپاه ناحیه عشایری را در این امر مهم یاری کنند.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز امروز در بازدید از توزیع بسته‌های غذایی، از اقدام سپاه ناحیه عشایری و بنیاد احسان ستاد  اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار