رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبرداد:

طرح برخورد با تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومي با نام طرح رعد در استان مرکزی

سرهنگ حسینی گفت: مهم ترین هدف اجرای این طرح ايجاد آرامش و رضايت مندي مردم، اجراي دقيق قوانين و مقررات راهور و تشديد برخورد با توقفگاه هاي توقف ممنوع، سد معبر، دوبله و دیگر تخلفات رانندگی است.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۲۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ سیدعلی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تشدید طرح برخورد با تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومی با عنوان طرح رعد در استان خبر داد و گفت: تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومي به عنوان يکي از عوامل اصلي بروز ترافيک شهري همواره مورد توجه ويژه پليس راهور قرار داشته است.


وی اضافه کرد: در اين بين تخلفاتی مربوط به برخي از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومي و ميني بوس هاي اياب و ذهاب کارکنان ادارت و شرکت هاي دولتي و خصوصي رخ می دهد که این بی توجهی ها موجبات افزايش وقوع تصادفات و بی نظمی ترافیکی می شود.


این مقام انتظامی ادامه داد: پليس راهنمایی و رانندگی در انجام وظايف ذاتي خود به منظور پيشگيري و كاهش تخلفات اقدام به اجراي طرح ويژه برخورد با تخلفات ناوگان حمل و نقل با نام طرح رعد در استان کرده است.


سرهنگ حسینی افزود: مهم ترین هدف اجرای این طرح ايجاد آرامش و رضايت مندي مردم، اجراي دقيق قوانين و مقررات راهور و تشديد برخورد با توقفگاه هاي توقف ممنوع، سد معبر، دوبله و دیگر تخلفات رانندگی است.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت: بدین منظور ضمن افزایش حضور تیم های گشت پياده، موتورسوار و تيم هاي خودرويي پليس راهنمایی و رانندگی، نظارت و كنترل خودروها در معابر شهري تشدید می شود.


وی خاطر نشان کرد: محدوده اجرایی این طرح در معابر درون شهري و در شهر اراک با محوریت ميدان شورا، ميدان شهدا خيابان حضرت امام خميني (ره) و... خواهد بود و در برخورد با تخلفات مذكور علاوه بر اعمال قانون، در صورت داشتن شرايط قانوني نسبت به متوقف كردن و اعزام وسايل نقليه متخلف به پارکينگ اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار