فرمانده سپاه ساوه در جمع پاسداران این شهرستان گفت::

غدیر اعلام عهد الهی و عاشورا اعمال عهد الهی است/ پاسداران ادامه دهندگان راه امام حسین(ع)

سرهنگ دستجانی گفت:غدیر فرهنگ تنیده شده در فرهنگ عاشوراست که نیاز به درس و عبرت از واقعه ی عاشورا دارد.غدیر اعلان عهد الهی و عاشورا اعمال عهد الهیست.
کد خبر: ۹۲۷۰۱۷۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در مجلس عزاداری امام حسین علیه السلام در ستاد سپاه ناحیه ساوه گفت:اگردر مجالس اهل بیت علیهم السلام دلهایمان بسوزد آن‌ها وقت خداوند متعال خریدارش خواهد بود. درک ریشه‌ی عاشورا یک مطالعه عمیقی نیاز دارد.

وی گفت:فرهنگ تنیده شده در فرهنگ عاشوراست که نیاز به درس و عبرت از واقعه‌ی عاشورا دارد. غدیر اعلان عهد الهی و عاشورا اعمال عهد الهیست.

دستجانی افزود:عاشورا دو بال دارد یک بال شور و دیگری، شعور است. همین درس هاوپیام‌های عاشورا انس با قرآن، ذکر، توسل و اینکه کلاس اشک است که در این مراتب باید به شکل دقیق و عمیق کار کرد.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به تاسی پاسداران از فرهنگ حسینی تاکید کرد:پاسدار باید بانشاط، پرامید، اهل کار، جهاد و تلاش، بصیرت و ذوب در ولایت باشد، تا مسلح بشود و در مقابل دشمن درونی و خارجی و تا در لحظه‌ی اقدام و عمل به موقع اثرگذار باشد.

وی افزود:در دریای معرفت و فهم، تاریخ رو خوب بفهمیم و الان تکرار تاریخ گذشته هست. منطق الان همان منطق حق و باطل زمان امام حسین علیه السلام است. شخصیت‌های ظالم الان همان یزیدیان زمان امام حسین علیه السلام هستند. منطق تصمیمات و جریانات حق و باطل الان هم هست ولیکن شخصیت‌های متفاوت هست که بر اساس غفلت و عدم و بصیرت هست.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات