ولایت پذیری و قانون محوری اساس کار پلیس است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تاکید کرد: ولایت پذیری و قانون محوری اساس کار پلیس است.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۹۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز  در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه فرماندهی انتظامی لرستان به نهضت امام حسین اشاره کرد و اظهار داشت: نهضت امام حسین (ع) مظهری روشن از یاد خدا است که در گفتار، رفتار و حالات امام حسین (ع) و یاران او دیده می‌شود و امام حسین (ع) در بحرانی‌ترین حالات و پیشامدها با یاد خدا آرامش می‌یافت.

وی افزود: جاودانگی و پایداری نهضت حسینی به این است که عقیده به توحید و خداباوری، تنها در ذهن امام حسین (ع) نماند، بلکه در همه شئون، شرایط و زوایای زندگی او سایه افکند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان عنوان کرد: رمز موفقیت امام حسین (ع) این بود که مردم را به توحید و عدالت دعوت می‌کرد و چون این دعوت با فطرت مردم هماهنگ بود، از این رو به آسانی توانست انسان‌های هدایت پذیری را مانند حُر جذب کند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ روانی دشمن درصحنه‌های گوناگون اشاره کرد و گفت: امروز عملیات روانی با تکیه بر ابزارهای نوین ارتباطاتی به یکی از مؤلفه‌های قدرت و نفوذ تبدیل شده و از آنجا که جمهوری اسلامی ایران سیاستی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی در پیش گرفته است، همواره مورد آماج عملیات روانی دشمنان قرار داشته و دارد.

وی تصریح کرد: ولایت مداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران، عملیات روانی دشمنان را که می‌توانست در حوزه‌های مختلف، جامعه امن ایران اسلامی را با چالش و تهدید جدی مواجه سازد خنثی کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان ادامه داد: هدف بلند مدت و راهبردی عملیات روانی دشمن ایجاد اختلال در تحقق اهداف سند چشم انداز است، چرا که شکست سند چشم انداز ضربه‌ای اساسی به رویکردهای راهبردی نظام به شمار می‌رود، بنابراین شناخت عملیات روانی و ترسیم یک الگوی مدیریتی برای حصول به نتایج مطلوب ضرورتی است که مدیران نظام اسلامی باید به آن بپردازد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی بیان کرد: پیام عاشورا برای همه مردم، به ویژه آنان که موقعیت ویژه خواص دارند و برای دیگران خط دهنده و الگو هستند، شناخت تکلیف و عمل به تکلیف است و اگر همه پیروان حق در زمان امام حسین (ع) وظیفه خویش را می‌دانستند و مثل یاران خاص حسین بن علی (ع) با جانبازی و حمایت از امام و ولی امر خویش به وظیفه عمل می‌کردند، مسیر تاریخ به گونه‌ای دیگر ترسیم می‌شد و قطعاً سرنوشت اسلام و مسلمانان به نحو دیگری بود، اما متأسفانه عده‌ای با بی اعتنایی به تکلیف و ترک وظیفه، پیامدهای ناگوار و عواقب وخیمی برای تاریخ اسلام به وجود آوردند.

وی، ولایت پذیری و قانون محوری را اساس کار پلیس عنوان کرد و بیان داشت: پلیس مقتدرانه حافظ حریم ولایت، ارزش‌های اسلامی، باورهای دینی، امنیت و آرامش مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

بنابر این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام سید محمدحسن رحیم زاده به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی یگان ویژه فرماندهی انتظامی لرستان معرفی شد.

ارسال نظرات