بصیرت تنها راه مقابله با جریان تحریف است/تقویت سواد رسانه‌ای امری ضروری است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن با تمام توان به دنبال تحریف ارزش‌های دینی در جامعه است و تنها را مقابله با این تحریف‌ها بصیرت و روشنگری است.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۲۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۲۲ بیت المقدس کردستان در سنندج با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امام حسین (ع) ذلت را نپذیرفتند و دست بیعت به یزید ندادند و با نثار جان خویش در برابر جریان تحریف ایستاد.

وی افزود: در زمان امام حسین (ع) جریان گسترده تحریف علیه اسلام و مبانی دینی وجود داشته و ایشان برای مقابله با این جریان قیام کردند.

حجت الاسلام جعفرنژاد خاطرنشان کرد: هدف جریان تحریف منحرف کردن نظام اسلامی به سمت نظام طاغوتی و سکولار است و همان دشمنانی که در زمان امام حسین (ع) دنبال تحریف بودند الان هم یزیدیان زمان ما به دنبال تحریف و تحریم مسلمانان هستند.

وی افزود: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است ایران اسلامی معادلات سیاسی را در دنیا به هم ریخت و دشمنی آن‌ها با نظام اسلامی ایران امری مشخص است، چون منافع دشمن مستکبر در نظام اسلامی تامین نمی‌شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان اظهار کرد: راهبرد دشمنان از صدر اسلام تاکنون یکی بوده است و آن هم این بوده که نگاه توحیدی شکل گرفته در جامعه را به سوی نگاهی مشرکانه و مادی گرایانه منحرف کنند.

حجت الاسلام جعفرنژاد افزود: بصیرت و روشنگری تنها راه مقابله با جریان تحریف است و در این مسیر باید انحرافات را بشناسیم و سواد رسانه‌ای را تقویت نماییم.

وی خاطرنشان کرد: افشاگری‌های مستمر از ترفند‌های جریان تحریف داخلی و خارجی از جمله اموری است که باید همواره در جهاد تببین و نهضت روشنگری مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این مراسم نیز از خدمات حجت الاسلام فتح الله موسوی تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام حامد احمدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۲۲ بیت المقدس کردستان معرفی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات