حجت الاسلام معنوی در جمع پاسداران سپاه خمین مطرح کرد:

اخلاص در عمل، اصل ماندگاری قیام عاشورای امام حسین (ع)

این استاد حوزه علمیه گفت: واقعه کربلا سرشار از عبرت ها ودرس های فردی، اجتماعی ،سیاسی وبصیرتی می باشد،که به بشریت درس مقاومت و آزادگی می آموزد.وازجمله ویژگی های شاخص ماندگاری واقعه عاشورا اخلاص در عمل، امام حسین (ع)بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۹۶۴۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ حجت الاسلام سیدهاشم معنوی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در جمع پاسداران سپاه خمین گفت:از اصول مبارزاتی امام حسین(ع) درواقعه عاشورا مبارزه با طاغوت، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و فساد یزید زمان خود بوده است وامام حسین( ع)مصیبت های زیادی را در روز عاشورا براو واردشد تا دین اسلام بماند و این یعنی دفاع همه جانبه از تفکر اسلام ،باعث شدتااسلام زنده بماند.

وی گفت: واقعه کربلا سرشار از عبرت ها ودرس های فردی، اجتماعی ،سیاسی وبصیرتی می باشد،که به بشریت درس مقاومت و آزادگی می آموزد.وازجمله ویژگی های شاخص ماندگاری واقعه عاشورا اخلاص در عمل، امام حسین (ع)بوده است.

حجت الاسلام معنوی درپایان تصریح نمود:در مجالس عزاداری‌ها باید هدف قیام عاشورا تبیین گردد وهمه ما باید قدر ماه محرم و صفر را بدانیم و برای فراگیری و بکارگیری درس ها و عبرت های عاشورا بیش از پیش تلاش کنیم،

وی گفت:باید مراقب دسیسه ها و مکر دشمنان بود که اگر فرصتی به دست آورند ضربه ی خود را برای تضعیف جبهه اسلام و مسلمین خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار