نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی :

بزرگان و فرهیختگان آشتیان در رشد و پیشرفت این شهرستان تاثرگذارند/پاسداشت و حفاظت از شخصیت‌ها و سرمایه‌‌ها امری ضروری است

دکتر کریمی گفت:تمرکز برچهره های شاخص و مفاخر از وظایف مهم بوده که به این موضوع بی توجهی شده است و باید در راستای معرفی این بزرگان که از این منطقه هستند بیش از پیش تلاش کرد
کد خبر: ۹۲۶۹۵۵۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر علی‌اکبر کریمی نماینده معین مردم شهرستان های تفرش،آشتیان، فراهان  صبح امروز در نشست اعضای شورای اداری شهرستان آشتیان با اشاره به و جود شخصیت های تاثیرگذار و مفاخر بزرگ این شهرستان بیان کرد:بزرگان و فرهیختگان آشتیان در رشد و پیشرفت این شهرستان تاثرگذار بوده اند.

وی افزود: تمرکز برچهره های شاخص و مفاخر از وظایف مهم بوده که به این موضوع بی توجهی شده است و باید درراستای معرفی این بزرگان که از این منطقه هستند بیش از پیش تلاش کرد.

نماینده معین شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفرش در مجلس بیان داشت: نقش مجموعه میراث فرهنگی در این موضوع سنگین تر است و بیاد تلاش کرد به نحو احسن میراث های ارزشمندرا به ویژه نسل جوان معرفی شود.

دکتر کریمی رسیدگی به مشکلات حوزه شهرستان آشتیان را امری ضروری دانست و گفت: برطرف نمودن مشکلات و کمبود های شهرستان باید از اولویت ها باشد به ویژه مدیران امر باید درنشست های تخصصی نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند .

وی با تاکید برفراهم آوردن شرایط  جهت حضور سرمایه گذران بومی در شهرستان عنوان کرد:روستاها باید محور کار باشند که این امر مهم می طلبد زیرساخت های آن فراهم شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار