اجرای برنامه‌های حلقه صالحین از بهترین برنامه‌های ارزشی بسیج است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی و ارزشی بسیج، اجرای طرح صالحین بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۶۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دیداری صمیمی و با حضور در جمع بسیجیان شهرستان سقز افزود: تشکیل حلقه‌های صالحین موجب افزایش آگاهی جوانان در مقابل جنگ نرم شده و این قشر را در مسیر پیروی از ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های انقلاب قرار میدهد لذا حلقه‌های صالحین با هدف تقویت معرفت فردی و علمی به همراه بصیرت بخشی و گسترش فرهنگ قرآنی تشکیل شده است.

سردار حسینی افزود: حلقه‌های تربیتی شجره صالحین از بهترین شبکه‌ها برای پیاده‌سازی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این ظرفیت عظیم و مقتدر بسیج جلوه‌ای از تلاش‌های امام راحل (ره) بود که برای ترویج دین خداوند متعال و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت ایجاد شد و همچنین شبکه‌های ارتباطی حلقه‌های صالحین فرصت بی‌نظیری در راستای ترویج تقوا و حس مسئولیت پذیری بین آحاد ملت است که باید غنیمت شمرده شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان در هدف قرار دادن ارزش‌های جامعه اسلامی بر اهمیت حلقه‌های صالحین و لزوم شرکت در جلسات حلقه‌ها تاکید نمود.

وی خاطر نشان کرد: افراد به منظور بالا بردن سطح آگاهی علمی و در راستای ارتقای بصیرت دینی در این محافل شرکت می‌کنند، تا بتوانند در مسیر ولایتمداری گام‌های موثری بردارند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان کرد: یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی و ارزشی بسیج، اجرای طرح صالحین بوده است. در طرح صالحین به نیاز‌های مختلف مردم و بسیجیان بر اساس مقتضیات زمان پاسخ داده می‌شود.

سردار حسینی گفت: اگر نیرو‌های بسیجی به سلاح علم و نیاز روز در زمینه‌های مختلف مجهز شوند، دشمن و دنیای استکباری به اهدافش نمی‌رسد، لذا باید خروجی طرح مهم شجره طیبه صالحین در سطح سپاه و بین مردم افزایش بینش و بصیرت باشد.

در پایان سردار حسینی در فضایی صمیمی با تعدادی از خانواده شهدا و ایثار گر این شهرستان دیدار کرد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات