خبرهای داغ:

زنان عاشورایی آذربایجان یکبار دیگر پای محرم ایستادند

با آغاز دهه اول محرم و با توجه به شرایط خاص کرونایی در محرم امسال بانوان آذربایجان آستین همت بالا زده و سعی دارند مانند هر سال چراغ عزای حسینی را پرفروغ و جاودانه نگه دارند.
کد خبر: ۹۲۶۸۹۲۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،

از آذربایجان شرقی: با آغاز دهه اول محرم و با توجه به شرایط خاص کرونایی در محرم امسال بانوان آذربایجان آستین همت بالا زده و سعی دارند مانند هر سال چراغ عزای حسینی را پرفروغ و جاودانه نگه دارند.
بانوان هشترودی با غبارروبی از حسینیه ها آغاز کردند، پایگاه النساء حوزه فاطمه الزهرا(س) محفلی است برای جلسات هم اندیشی برنامه ها در شرایط خاص امسال.


اما حاصل این جلسات نتایج پر باری است که مجریانش بانوان هشترودی هستند. ادامه کمک‌های مومنانه را با شعار "ما ملت امام حسینیم" رقم زدند و این بار همراه با غذای گرم و بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی را نیز به دست خانواده های محروم روستاهای اطراف رساندند. تهیه این اقلام همه به صورت جهادی و خودجوش از طرف بانوان هشترودی بود.

بانوان هوراندی اما با آموزش شروع کردند. سلسله جلسات آموزشی سبک زندگی عاشورایی برای مادران و بانوان علاقه‌مند در سطح وسیعی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی بصورت ادامه دار برگزار خواهدشد .

در شهرستان بستان آباد شهرهای آبگرم بی همتا ، در امتداد جهاد مردمی کمک‌های مومنانه بانوان جهادی در بین مردم حضور یافته و آموزش های لازم برای دوخت یک ماسک استاندارد، همچنین ارائه مشاوره به خانواده های آسیب دیده از کرونا و در برخی مناطق توزیع ماسک و اقلام بهداشتی رایگان حضور خود را پررنگ تر کردند.
بانوان بستان آبادی در کنار پویش هر خانه یک حسینیه، یک پرچم را همراه با بسته های فرهنگی و آموزشی به یاد کودکان دشت کربلا ویژه کودکانه تدارک دیدند .

در منطقه آناخاتون دختران حوزه ریحانه النبی به دیدار مادران شهدا رفتند و یک روز را به خدمت مادران شهدا گذراندند.
با فرا رسیدن ماه محرم ماه شور و شعور حسینی، بانوان عاشورایی این خطه از میهن اسلآمی به مانند همیشه و در همه صحنه‌ها حاضرند.





طنین یاس

ارسال نظرات