ایمن سازی مزارع گامی مهم برای جلوگیری از سرقت

رئیس حوزه قضایی بهاباد گفت: ایمن سازی مزارع و آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از اموالشان، مهمترین مساله در پیشگیری از وقوع جرم است.
کد خبر: ۹۲۶۸۸۲۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علیرضا ایزدی رئیس حوزه قضایی بهاباد گفت: در کارگاه آموزشی جلوگیری از سرقت احشام و محصولات کشاورزی که با حضور جمعی از کشاورزان این شهرستان برگزار شد، گفت: کشاورزان سعی کنند، کارگران مورد اعتماد را در مزارع خود بکارگیرند و از آوردن افراد ناشناس و غیر قابل اطمینان به مزارع و محل‌های نگهداری احشام خودداری کنند.

او پایش تصویری را یکی از راهکار‌های جلوگیری از سرقت احشام و محصولات کشاورزی دانست و اظهار داشت: باید با همکاری کشاورزان و مسئولان، تجهیزات لازم به منظور پایش تصویری در مکان‌های مناسب نصب شود.

ایزدی استفاده از حصار و درب مناسب را از دیگر راه‌های جلوگیری از سرقت دانست و تصریح کرد: در صورتی که کشاورزان محترم، محل نگهداری احشام خود را با حصار و سقف مناسب، بسازند و از قفل و بند مناسب برای بستن در‌ها استفاده کنند مسلماً سرقت‌ها کمتر خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی بهاباد هرگونه تلاش و هزینه برای جلوگیری از وقوع جرائم از جمله سرقت را بسیار ارزشمند و حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: پیشگیری از وقوع جرم همواره کم هزینه‌تر و آسان‌تر از اقدامات پس از وقوع جرم است و علاوه بر آن، تبعات اجتماعی ناشی از وقوع جرم نیز، تا مدت‌ها گریبان گیر جامعه خواهد بود.
ارسال نظرات