رییس بسیج جامعه پزشکی کشور:

بسیج جامعه پزشکی شهدای گرانقدری را تقدیم مردم نموده است

بسیج جامعه پزشکی مفتخر است که در این صحنه های حیاتی و کم نظیر، خوش درخشیده است و در سایر صحنه ها هم در کنار مردم، حاضر بوده است
کد خبر: ۹۲۶۸۷۴۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱

بسیج جامعه پزشکی شهدای گرانقدری را تقدیم مردم نموده است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم تجلیل از مدافعان سلامت در روز پزشک با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی در مجتمع فرهنگی ولیعصر (ع) برگزار شد.

دکتر محمد صادقی رییس بسیج جامعه پزشکی کشور در این مراسم ضمن اشاره به ابوعلی سینا به عنوان یکی از افتخارات دنیای اسلام، گفت: زادروز ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک انتخاب شده تا ما پزشکان متوجه باشیم میراث دار یکی از بزرگترین انسان ها و نام آورترین اطبا هستیم و جامعه پزشکی ما این افتخار را دارد که در خدمت کردن به دیگران، پیروان خوبی برای بزرگان تاریخ و بزرگان دین بوده اند.

وی به نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس، در دفاع از حرم و در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: بسیج جامعه پزشکی مفتخر است که در این صحنه های حیاتی و کم نظیر، خوش درخشیده است و در سایر صحنه ها هم در کنار مردم، حاضر بوده است.

دکتر صادقی، حضور جامعه پزشکی در همه اتفاقات مانند سیل و زلزله و... را پررنگ عنوان نمود و ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی به عنوان بازوان توانمند کل جامعه پزشکی خدمات خود را به مردم ارائه کرده اند.

وی بسیج را حامی محققین و اندیشمندان جوان خطاب کرد و گفت: بسیج ساز و کارهای لازم را فراهم کرده تا بتواند حامی تحقیق و محققین باشد بطوریکه الان گروه های مختلفی از دانشگاهیان مورد حمایت بسیج می باشند و تیم های مختلفی تشکیل شده است.

دکتر صادقی دیگر افتخار بسیج جامعه پزشکی را تقدیم شهدای سلامت دانست و اضافه نمود: بسیج جامعه پزشکی در خط مقدم دفاع از سلامت مردم حضور داشته و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم مردم نموده است.

رییس بسیج جامعه پزشکی همچنین تاکید کرد که بسیج متعلق به یک تفکر یا گروه سیاسی نیست بلکه متعلق به هر تفکری است که خودشان را نسبت به اسلام، خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی مسئول می داند.

بسیج جامعه پزشکی شهدای گرانقدری را تقدیم مردم نموده است

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای مدافعین سلامت تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار