عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «بسیج»عنوان کرد

عدم حمایت از کارگران به چرخه تولید ضربه می زند

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی وی با بیان اینکه کارگران در خط مقدم تولید هستند و عدم حمایت از آن ها سبب آسیب در چرخه تولید در کشور می شود،افزود:افزایش حقوق کارگران،پرداخت وام قرض الحسنه ودارای مهلت تنفسی ویژه و... می تواند التیامی به مشکلات معیشتی جامعه کارگری باشد.
کد خبر: ۹۲۶۷۸۷۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اقشار مختلفی آسیب دیدند،گفت:میبایست تدبیر متناسب برای حل مشکلات اقتصادی هر قشر توسط مسئولین ذیربط صورت گیرد و مردم در کمک های مومنانه یاریگر کارگران باشند.

 

وی با بیان اینکه کارگران در خط مقدم تولید هستند و عدم حمایت از آن ها سبب آسیب در چرخه تولید در کشور می شود،افزود:افزایش حقوق کارگران،پرداخت وام قرض الحسنه ودارای مهلت تنفسی ویژه و... می تواند التیامی به مشکلات معیشتی جامعه کارگری باشد.

 

نماینده مردم ابهر،سلطانیه وخرمدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیر طرح دوفوریتی برای تعلق یافتن سهام عدالت به دهک های درآمدی ضعیف جامعه و افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند هستیم،خاطرنشان کرد:تعلق یافتن سهام عدالت به مردم ونیز آزاد سازی وامکان فروش آن خود می تواند سبب کاهش مشکلات اقتصادی ومعیشتی کارگران شود.

 

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد:همچنین اجرای طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر فرد می تواند دراین زمینه موثر واقع شود.

 

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید براینکه مجموعه قشر کارگری انسان هایی نجیب،شریف و قانع در جامعه بوده و میبایست به لحاظ اسلامی وانسانی همواره تکریم شوند،یادآور شد:برآورده ساختن خواسته های این قشر ارزشمند دشوار نبوده و امیدواریم با کمک مسئولین بتوانیم به این مهم تحقق بخشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار