فرمانده سپاه نکا در گفت و گو با بسیج:

با رعایت دستورات بهداشتی در ماه محرم،فرهنگ حسینی را به نمایش بگذاریم

فرمانده سپاه نکا با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی یادآور شد: ان شاء الله با رعایت دستورات بهداشتی  هم توشه برای دنیا و آخرت مان باشد و  هم تصویر مناسبی از راه و فرهنگ حسینی را به نمایش بگذاریم .
کد خبر: ۹۲۶۷۶۴۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

سرهنگ مجید رضا شعبانی پیش از ظهر امروز در گفت و گو باخبرنگار بسیج مازندران، با اشاره به اجرای مرحله دوم نهضت کمک های مومنانه ویژه دهه  اول محرم گفت: دراین مرحله ما تنوع کمک ها را شاهد هستیم که علاوه بر تامین بسته های معیشتی، کمک‌جهیزیه و همچنین کیف، نوشت افزار و البسه هم برای دانش آموزان نیازمند، فراهم می کنیم.

فرمانده سپاه نکا با بیان این مطلب که مردم پای کار هستند و کمک و همدلی شکل گرفته است، افزود: اگرچه به واسطه کرونا ، برخی عزیزان دچار آسیب جانی و مالی شدند، لذا کمک های مومنانه فرصتی برای کاهش آلام درد و رنج مردم است.

دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی( علیه السلام) در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه کادر درمانی به برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم اشاره وخاطرنشان کرد:برنامه‌های محرم امسال در شرایط بهتر با ایجاد فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد .

شعبانی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و آنچه که ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب کرده، یادآور شد: ان شاء الله با رعایت دستورات بهداشتی  هم توشه برای دنیا و آخرت مان باشد و  هم تصویر مناسبی از راه و فرهنگ حسینی را به نمایش بگذاریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار