مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک:

انقلاب اسلامی بر پایه مکتب امام حسین(ع) است

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی وابسته به اسلام ناب محمدی است و برداشت غلط عده ای نمی تواند وجهه اسلامی انقلاب را زیر سوال ببرد،گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بر پایه مکتب امام حسین(ع) بنا نهادند و امروز همه در قبال تقویت این موضوع مسئول هستیم و باید به خوبی نقش آفرینی کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۸۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام سید احمد میرمهدی مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک در مراسم تجلیل از فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: در ایام پر برکت و نورانی غدیر، آیات ولایت و مباهله بسیار کاربردی هستند و این آیات در شان اهل بیت(ع) هستند و عظمت غدیر به دلیل نزول این آیات پربرکت و ارزشمند است.

وی افزود: آیات غدیر رسالت بزرگی بر دوش ما گذاشته و آن هم شکر نعمت ولایت است که همواره باید به آن توجه داشته باشیم چراکه در روز قیامت سوال سختی در خصوص نعمت ولایت از ما پرسیده می شود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک با اشاره به اینکه نعمت ولایت، امامت و رهبری در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است، گفت: قیام الله موضوعی است که در خصوص ولایت مطرح می شود و در غدیر پر رنگ است و این قیام بدون ولایت امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه در قبال نعمت ولایت هم وظیفه جمعی و هم وظیفه فردی داریم، گفت: باید به وظایفمان توجه داشته باشیم و امروز هرچقدر در جبهه های مختلف از جمله سیل ، کرونا و غدیر نقش آفرینی کنیم هنوز هم کم است.

میرمهدی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی وابسته به اسلام ناب محمدی است و برداشت غلط عده ای نمی تواند وجهه اسلامی انقلاب را زیر سوال ببرد، گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بر پایه مکتب امام حسین(ع) بنا نهادند و امروز همه در قبال تقویت این موضوع مسئول هستیم و باید به خوبی نقش آفرینی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: حرکات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حرکاتی بسیار شایسته و قابل تقدیر است اما باید ادامه دار و مستمر باشد چراکه همه در قبال نعمت عظیم ولایت مسئول هستیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار