خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین

کارگاه های تخصصی شهید «دیالمه» برای مطالبه گری تخصصی در قزوین برگزار می شود

کاظمی گفت: برای استفاده بیشتر از ظرفیت نخبگان و گروه های مردمی برای حل مشکلات و مطالبه گری تخصصی از قوای مختلف کشور کارگاه های تخصصی شهید دیالمه در استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۳۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

عباس کاظمی مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به اینکه مطالبه‌گری تخصصی، دقیق و آگاهانه یکی از تاکیدهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: در همین راستا و برای استفاده بیشتر از ظرفیت نخبگان و گروه‌های مردمی برای حل مشکلات و مطالبه‌گری تخصصی از قوای مختلف کشور کارگاه‌های تخصصی شهید دیالمه در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی آشنایی با ادبیات دقیق حل مسائل در کشور و مدیریت مردمی بحران‌های پیش‌‌روی جامعه را از اهداف مهم این کارگاه‌های تخصصی دانست و گفت:‌ با توجه به ضعف‌هایی که در ارتباط بین نخبگان و مسئولان جامعه، به ویژه در حوزه ادبیات اجرایی و قانون‌گذاری داریم، تلاش می‌کنیم که در این کارگاه‌ها نخبگان ما بتوانند پیشنهاد‌ها و ایده‌های خود برای توسعه کشور را با ادبیاتی مطرح کنند که مسئولان ما به راحتی بتوانند این ادبیات را بفهمند و درک کنند.

مسوول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه ظرفیت‌های نخبگان و مردم برای حل مشکلات کشور تا حد زیادی مغفول مانده است، اضافه کرد:‌ در کارگاه‌های تخصصی شهید دیالمه درباره مشکلات روز جامعه مانند بحران مسکن هم‌اندیشی شده و راه‌حل‌ها و رهیافت‌هایی توسط نخبگان دانشگاهی و بسیجی ما برای حل این مشکلات مطرخ می‌شود.

کاظمی با اشاره به کارگاه تخصصی اصلاح طرح مالیات بر خانه‌های خالی در هفته جاری گفت:‌ در این کارگاه اشکالات، نواقص و کمبودهای طرح یادشده در کارگاه شهید دیالمه بررسی شده و راهکارها و پیشنهادهای لازم برای اجرای جامع، درست و دقیق این طرح از طریق نخبگان حاضر در کارگاه جمع‌بندی شده و در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که در چارچوب کارگاه‌های تخصصی نخبگان و صاحب‌نظران جوان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را با موضوعات روز جامعه درگیر کرده و از ظرفیت‌های علمی و خلاقانه آنها در قالب یک اتاق فکر و مشاوره برای کمک به مسئولان ۳ قوه بهره ببریم.

 

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار