خبرهای داغ:
استاندار قزوین

درخواست بانک‌ها برای تملک واحدهای تولیدی باید توسط کمیته داوری بررسی شود

استاندار قزوین گفت: درخواست جانشینی بانک‌ها برای تملک واحدهای تولیدی بدهکار باید ابتدا توسط یک کمیته داوری متشکل از نمایندگان بانک مربوطه، شورای هماهنگی بانک ها، خبرگان مورد وثوق نظام بانکی و دستگاه‌های ذیربط بررسی شود.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۳۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت الله جمالی پور در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: رای این کمیته در پذیرش درخواست بانک های مربوطه برای جانشینی تملک واحدهای بدهکار یا عدم پذیرش آن و ارایه مهلت به واحدهای بدهکار باید مورد قبول بانک‌ها قرار بگیرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: این تصمیم با رویکرد حمایت از بخش تولید اتخاذ شده اما نافی تامین حقوق و منافع بانک ها نخواهد بود چراکه منابع بانکی متعلق به مردم بوده و باید برای کمک به رونق تولید در چرخش باشد و از بدهکاران وصول شود اما این اقدام باید با سازوکار مناسبی انجام شود.

جمالی پور با بیان اینکه امروز تولید اولویت اساسی کشور است،تصریح کرد: در سال جهش تولید باید همه اقدامات دستگاه های اجرایی و بانک ها به سود بخش تولید و در حمایت از این بخش باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از واحدهایی حمایت کنیم که تولید و اشتغال دارند،افزود: باید وضعیت واحدهایی که مسایل آنها در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می شود به دقت بررسی شود تا کمک های دولتی به واحدهای فعال دارای اشتغال و یا در آستانه راه اندازی گسیل شود.

در این نشست مسایل و مشکلات سه واحد تولیدی استان قزوین در خصوص موضوع جانشینی و تملک بانک ها و استمهال بدهی بانکی مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی برای حل آنها به تصویب رسید.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار